Новые маршруты общественного транспорта

SanyaF2C

тута
нужно было ехать с курской на героев Сталинграда, сел в 20 по новому, а она всеровно через рынок поехала, так вопрос они так и дальше через рынок будут ездить или только сегодня, зачем тогда маршруты расписанные если их не придерживаются?
 

Deather

Well-Known Member
по-поводу автобусов - 13 маршрутка была заменена 61 автобусом, по факту - приехала банальная рута с номером 61, автобус рута будет отличаться от маршрутки руты тем, что маршрутка не имеет права брать пассажиров больше, чем посадочных мест, а в автобус набивай пока не рэпнет.
 

just_name

Active Member
нужно было ехать с курской на героев Сталинграда, сел в 20 по новому, а она всеровно через рынок поехала, так вопрос они так и дальше через рынок будут ездить или только сегодня, зачем тогда маршруты расписанные если их не придерживаются?
Ану защитнички водил! G-Man и кто там еще. Прокомментируйте ситуацию.

Это как? Нормально? Отклоняться от маршрута? Водила опять белый и пушистый?
 

tiger_wolf

Member
по-поводу автобусов - 13 маршрутка была заменена 61 автобусом, по факту - приехала банальная рута с номером 61, автобус рута будет отличаться от маршрутки руты тем, что маршрутка не имеет права брать пассажиров больше, чем посадочных мест, а в автобус набивай пока не рэпнет.
пожалуй полностью согласен.... я уже выше писал про автобусы....и про "руты"...
 

BAV

Member
Теперь разница между Рутами-маршрутками и Рутами-автобусами в том что в "автобусах" убрали 2 задних сиденья, что бы поплотнее забить.
 

Glucker

Здесь был статус
нужно было ехать с курской на героев Сталинграда, сел в 20 по новому, а она всеровно через рынок поехала, так вопрос они так и дальше через рынок будут ездить или только сегодня, зачем тогда маршруты расписанные если их не придерживаются?
Водителя не пробовали спросить об этом?
 

Кукушка

Фаталистка
Re:

круглосуточная горячая линия и электронная почта мэрии.


Звернення громадян

Громадська приймальня

Одним з механізмів встановлення зворотного зв’язку з громадянами є робота з їх зверненнями. Ця робота здійснюється через відповідний підрозділ управління інформаційно-аналітичної роботи міської ради.

Метою роботи зі зверненнями громадян є допомога у вирішенні актуальних проблем як територіальної громади міста Суми в цілому, так і кожного громадянина, який звертається за допомогою чи консультацією.

Розгляд звернень громадян на адресу міського голови, Сумської міської ради та її виконавчого комітету здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян". Аби мати можливість ефективно реагувати на звернення громадян, згідно зі статтею 5 цього Закону, встановлено такі вимоги до оформлення офіційного звернення:

зазначено прізвище, ім’я, по батькові громадянина;
місце проживання;
викладено суть питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути усним (викладеним громадянином на особистому прийомі) і письмовим (надісланим поштою). При цьому бажано, щоб письмове звернення було підписане заявником (заявниками) особисто і з вказанням дати.

Письмові звернення до міського голови, міської ради та її виконавчого комітету можна надсилати за адресою: 40000 м. Суми, пл. Незалежності, 2.

Телефон довідкової служби звернень громадян: 62-08-18, звернень юридичних осіб (канцелярія): 62-08-10

Графік роботи

Понеділок-четвер - з 8:00 до 17:15

П`ятниця - з 8:00 до 16:00

Перерва - з 12:00 до 13:00

Порядок проведення особистого прийому громадян Сумським міським головою та його заступниками в міській раді

Для спрощення процедури звернення громадян до керівництва Сумської облдержадміністрації створена електронна адреса, на яку можна надіслати заяву з використанням мережі Інтернет: lyst_ODA@state-gov.sumy.ua

* * *

Постійнодіюча цілодобова "гаряча" телефонна лінія при облдержадміністрації "Стоп корупції" - 63-17-03
 
Зверху