Різниця між "нравами" справді описується, а ось специфіка релігійних вірувань сіверян чи древлян - ні. Джерел по слов'янських віруваннях насправді дуже небагато. Реальніші уявлення ми можемо мати про ці вірування, коли візьмемо більші за племінні утворення групи слов'ян. Мова йде про західних, південних та східних слов'ян. Найдетальніші писемні свідчення до нас дійшли про релігію білтійських слов'ян - лютичів, бодричів та поморян. Менше відомостей про вірування східних слов'ян. І врешті, до нас не дійшло ніяких прямих свідчень про специфіку релігії південних слов'ян. Що ж до поляків, то перші писемні свідчення (та й ті переважно вигадані) ми зустрічаємо в Яна Длугоша (близько 1480 року), а про язичницькі забобони у чехів (без згадування імен богів) написав хроніст Козьма Празький через більше, ніж 200 років після прийняття чехами християнства.
Та крім локальних слов'янських богів потрібно говорити й про загальнослов'янських. До таких можна віднести Перуна, можливо - Даждьбога, Велеса, Сварога.