В России разбился самолет с Лехом Качинским на борту

Cergey...

Well-Known Member
Наверное высотомер выдал ошибку высоты и при плохой видимости самолет просто врезался в землю Так как пилот думал что запас высоты еще есть. Я думаю так.
 

Xenon

New Member
Наверное высотомер выдал ошибку высоты и при плохой видимости самолет просто врезался в землю Так как пилот думал что запас высоты еще есть. Я думаю так.
не не так.
если бы было так то они наоборот бы врезались до посадочной полосы - а не за ней.
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: В России разбился самолет с Лехом Качинским на борту

Більш імовірно, що диспетчер просто дав невірні координати посадкової смуги.
 

Fabiolla

New Member
я особо в самолетах не разбираюсь , но по этой теме читала на авиафорумах, что 4 раза самолет заходить на посадку не имеет права ... скорее всего спутали с 4ым разворотом ... самолет потерпел крушение на втором заходе ... так же поговаривают о вероятности давления на КВСа со стороны самого президента, мол, никаких запасных - садимся здесь ...вобщем кому интересно, вот

 
Re: Відповідь: В России разбился самолет с Лехом Качинским на борту

Пілот літака Качинського досконало знав російську мову та аеропорт в Смоленську

Колеги польського пілота заперечили версію російської сторони про те, що проблемою при посадці стало нерозуміння команд російською мовою.


Авіакатастрофа літака Леха Качинського
Пілот Ту-154, який розбився 10 квітня під Смоленськом, Аркадіуш Протасюк досконально знав російську мову, і йому був відомий аеропорт "Північний" в Смоленську, на який він збирався посадити літак президента Польщі.

Таким чином колеги Аркадіуш Протасюка прокоментували заяву диспетчера польотів з Смоленська про те, що польський пілот не зрозумів російської мови, коли той радив йому через погану погоду приземлитися на іншому аеродромі.

Один з пілотів Ту-154 полковник Бартош Строіньскій спростував заяви про недостатнє знання російської мови капітана 36-го спецполку ВПС Польщі Протасюка. За словами полковника, вони разом із загиблим льотчиком вели літак до Смоленська за три дні до катастрофи, коли на борту знаходився прем'єр-міністр Польщі Дональд Туск.

Раніше польські ЗМІ повідомили про те, що переговори між диспетчером смоленського аеропорту і пілотами літака президента Польщі йшли російською мовою.

"Арек досконало говорив російською. Досконало вів листування як польською, так і російською, і англійською. 7 квітня, коли ми туди літали, не було ніяких зауважень", - заявив Строіньскій.

Заступник командира полку підполковник Гжегож Кулаковський, зі свого боку, підкреслює, що капітан Протасюк відповідав усім необхідним вимогам, щоб летіти до Смоленська з президентом Польщі 10 квітня, йдеться в повідомленні.

"Капітан Протасюк знав той аеродром і був підготовлений до того польоту. 7 квітня він здійснював (такий же) політ з паном прем'єр-міністром", - заявив Кулаковський.

Нагадаємо, польська урядовий літак Ту-154 розбився під Смоленськом у суботу вранці. На борту літака був президент Польщі Лех Качинський і його дружина Марія Качинська.

Глава Польщі разом з офіційною польською делегацією летів в Катинь для участі в меморіальних заходах. На борту знаходилися 96 людей: 88 пасажирів і вісім членів екіпажу. Всі вони загинули. На сьогоднішній день опізнані 45 загиблих. Серед упізнаних - дружина президента Польщі. Всенародне прощання з Лехом і Марією Качинськими пройде 13 квітня в президентському палаці.
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: В России разбился самолет с Лехом Качинским на борту

Ще одна брехня ФСБ

Колишній президент Литви Валдас Адамкус заперечує відомості про те, що покійний президент Польщі Лех Качиньський два роки тому вказав пілотові піти на посадку за несприятливих погодних умов.

Адамкус розповів, що в серпні 2008 року він разом з Качиньським летів до Грузії і, коли пілот повідомив, що через погані погодні умови посадка буде здійснена не в Тбілісі, а в аеропорту Азебайджану, Качиньський тільки поцікавився, чи буде на чому дістатися столиці Грузії.

Про це Адамкус розповів оглядачеві балтійської ІА DELFI Рамунасу Богданасу.

«Він мені детально розповів про ту історію, свідком якої він був. Оскільки вони з Качиньським тісно спілкувалися, Качиньський запропонував йому сісти навпроти. У салоні крісла були поставлені обличчям один до одного, щоб пасажири могли спілкуватися. Тому наш президент чув і бачив все, що відбувалося між пілотом і Качиньським», — сказано в коментарі Богданаса «Катинь-2. Мертві будять живих».

За його словами, під час польоту підійшов пілот, розповів, які умови і повідомив, що посадка буде здійснена на запасному аеродромі в Азербайджані. Президент Польщі лише поцікавився, чи потурбувалися про транспорт, на якому дістануться Тбілісі, отримавши позитивну відповідь, Качиньський більше ні про що не питав. По дорозі до Тбілісі Адамкус також не чув з боку Качиньського ніяких коментарів про пілотів.

Нагадаємо, що 10 квітня в авіакатастрофі під Смоленськом загинув президент Польщі і 95 членів президентської делегації. Після трагедії в російських ЗМІ, які всі контролюються міжнародною терористичною організацією ФСБ Росії, з'явилися повідомлення, що Качиньський міг чинити тиск на пілотів і вимагати, щоб вони посадили літак в Смоленську, «не зважаючи на густий туман», якого, за свідченням очевидців — польських журналістів, не було.
 

Agat

New Member
Еще одно мнение:


Ершов Василий Васильевич

Я редко выступаю на форуме, но тут наболело. Столько выдвигается самых навороченных версий, а снимок со спутника для меня лично расставил все по местам.
Я не знаю, есть ли там курсо-глиссадная система или только привода, а может, экипаж как-то использовал для захода спутниковую навигацию, - не важно. Самолет шел по глиссаде, РП контролировал порлет примерно до ВПР.
На ВПР капитан начал искать землю. Я не говорю о мотивах, побудивших его это делать, я говорю об элементарном непрофессионализме. И сомневаться в навыках капитана заставляет его малый налет вообще, а на Ту-154 - явно, вопиюще недостаточный.

Чтобы освоить пилотирование такого сложного самолета как Ту-154, требуется немалый налет. Я пришел на Ту-154 в возрасте 35 лет, с общим налетом 9000 часов на трех типах воздушных судов, на каждом из них летал капитаном, и все равно мне было первый год очень, очень трудно. Я налетал на Ту вторым пилотом 1500 часов, и только после этого ввелся командиром воздушного судна. И все старые летчики в один голос твердили мне: бойся, бойся первой тысячи командирских часов на новом типе! Покажется, что ты знаешь этот самолет вдль и поперек, - не верь!
Я потом убедился не раз в правоте этих предупреждений и потом сам так же предупреждал молодых. И это относится к любому новому для пилота типу самолета.

Налет погибшего пилота был около 3500 часов (по словам его отца - 1930 часов), из них часть он налетал на Як-40, часть (если верить СМИ) в качестве штурмана(!) Ту-154, затем как-то стал командиром, и (если опять же верить СМИ) командирский налет на Ту у него был всего 200 часов. И этому недоучке (пусть талантливому) доверили возить президента! И этот военный летчик где-то набирался опыта полетов на сложнейшем в пилотировании лайнере, по несовершенным системам, подобным той, что установлена в Смоленске? И вообще - опыта полетов в сложных метеоусловиях?
Я такой опыт набирал годами, в сотнях сложных заходов на разные аэродромы. Где и когда набирал их он?
В результате он допустил самоуверенную, школьную, примитивную ошибку: искал землю ниже высоты принятия решения. И нашел ее.

Как помогал командиру экипаж? Этот самолет в одиночку пилотировать невозможно. Данные по экипажу тоже наводят на сомнения. Штурман (если верить СМИ) выпускался из училища бортмехаником.
Условия погоды были именно смертельными: я бы, при всем моем опыте, не рискнул заходить по приводам в тумане 400, а он ничтоже сумняшеся полез.
Наземный контроль здесь ни при чем. Руководитель полетов дал экипажу заранее данные о плохой погоде, дал рекомендации по уходу на запасной. Он контролировал снижение и предупредил о полете ниже глиссады. Но летел-то пилот!

Никогда не верьте словам: "пилот первого класса", "лучший среди лучших", "шеф-пилот президента". И там бывают всякие, и неисповедимы их пути к этому месту.

А картина вырисовывается простая. При видимости около 400-500 м пилот увидел слева светлое пятно - перрон, который расположен ближе торца ВПП на 500 м и левее на 200. И он туда нырнул.
Я сам так покупался, и не раз, и как раз в первый год полетов в качестве КВС. Я этому целую главу в своей книге посвятил.
А через пару секунд высветилась и рулежка, уходящая от перрона вправо под углом (к торцу ВПП). Он мог в тумане не разобрать, рулежка это или ВПП. И надо было вылупив глаза доворачивать вправо, энергично!
А потом, может, через секунду, стало ясно, что купился! Увидел хвосты самолетов на перроне, скорее всего. Тут же штурвал на себя и взлетный... а вертикальная-то около 10 м/сек. Поздно!

Самарская катастрофа, один к одному.

Соболезную родным и близким погибших.
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: В России разбился самолет с Лехом Качинским на борту

National Examiner: «Нові дані підсилюють підозру в теракті літака Качинського»

Відомий американський політолог Ентоні Мартін опублікував в крупному американському виданні National Examiner статті під заголовком «Нові дані про польську авіакатастрофу, в якій була вбита польська урядова верхівка, підсилюють підозру в теракті». У статті мовиться:

«Колишній борець за свободу і Президент Польщі Лєх Валенса першим підняв тривогу з приводу можливості того, що Росія вчинила ще одну різанину польських політиків з нагоди роковин відомої Катинськой Різанини 70 років тому, в ході якої росіяни в кривавій бійні знищили більшість польської еліти.

Як вже повідомлялося раніше, один депутат польського парламенту вказав, що обставини навколо катастрофи літака виглядають вкрай підозріло, і він навів приклади того, чому він дійшов такого висновку.

Проте пізніше з'явилися нові дані, що серед країн колишнього радянського блоку панує набагато більша підозра, чим про це спочатку повідомлялося. Ця нова інформація грунтується на фактах по катастрофі, про які не повідомлялося в ЗМІ. Ці факти можуть ще більше свідчити , що це є злочин Росії.

Згідно виданню Global Analysis, Президент Грузії, колишньої країни радянського блоку, до якої Росія вторглася у 2008 році, заявив в інтерв'ю CNN наступне. «Тут було задіяно якесь неймовірне Зло». Далі він не став розвивати цю тему і пояснювати, що він мав на увазі.

Інтерв'ю можна подивитися тут».

Частиною нової інформації, що примушує насторожитися, є той факт, що старий літак пройшов капітальний ремонт в Росії:

«ПІДОЗРІЛИЙ ЧАС І РЕМОНТ СТАРОГО РАДЯНСЬКОГО ТУ-154

Більш того, час цієї «запланованої аварії» дуже підозрілий. Поясню, що 25-річний старий літак пройшов повний ремонт на заводі в південній Росії наприкінці 2009 року, після чого він був відправлений польській владі в грудні 2009 року.

Це робить вірогідною заплановану поломку, особливо з урахуванням того факту, що про церемонію з приводу 70-річчя звірств було, звичайно, відомо наперед».

Проте найбільш тривожним в процитованому вище повідомленні є наступне:

«Абсолютно неймовірним є те, що смертельний крах польського літака Ту-154 біля Смоленська-північного незадовго до 11 години ранку було випадковою аварією. Воно здавалося саме аварією, враховуючи твердження, що літак зачепив на верхівки дерев з четвертої спроби приземлитися в тумані, внаслідок чого він розпався на частини приблизно в одній милі від аеропорту. Мовилася про «поради» літаку приземлитися в Мінську. Ніхто не врятувався.

60-річний Президент Польщі Лех Качиньській очолював делегацію високопоставлених офіційних осіб Польщі, що летіли, щоб взяти участь в меморіальній церемонії в Катині, місці різанини 22.000 поляків радянськими терористами 70 років тому.

Наслідком різанини 1940 року і стало те, що в одній операції були зліквідовані всі можливі осередки опору подальшому захопленню Польщі.

Список вбитих в катастрофі в результаті краху Ту-154 10 квітня вказує, що аналогічним чином в ході того, що можна вважати Другою Катинською Різаниною, були ліквідовані вогнища проблем, що вважаються важкокерованими Володимиром Путіним, радянською військовою розвідкою (ГРУ) і Михайлом Горбачовим (таємна партія КДБ-ФСБ) з його адміністративного крила усередині кремлівського комплексу».

Більш того, є ще наступна інформація:
— Спостерігачі на землі чули вибух в повітрі до краху літака.
— На відміну від офіційних новин з Росії, що літак приземлявся в «густому тумані», очевидці свідчать, що небо було блакитне і кришталево чисте.
— Пілот повідомив об наявність складнощів з роботою деяких приладів в кабіні.
— Місцевість в районі краху не дає можливості літаку «зачепити верхівок дерев» перед тим, як він впав, як це стверджує офіційний звіт.

У цьому розвідувальному звіті також обговорюється можлива причина різанини, якщо насправді виявиться, що крах був терактом з боку російського уряду.

Ентоні Дж. Мартін

(Anthony G. Martin)
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: В России разбился самолет с Лехом Качинским на борту

Поляки розшифрували відео, де росіяни добивають поляків, що вціліли в авіакатастрофі

На , яке на думку дослідників в Польщі, є прямим доказом спланованого вбивства Москвою президента Качиньського і польської еліти в Другій катинськой різанині. На відео, можливо, зафіксоване вбивство чекістами вцілілого польського пілота.

Нагадаємо, що в Москві, як і раніше, знаходяться трупи 21 жертви (з 96) кривавої бійні, яких «не могли впізнати», оскільки від трупів залишилися шматки м'яса. Їх впізнаватимуть по ДНК.

Серед «внепізнаних» всі старші польські воєноначальникі і 9 членів президентської охорони. Які, можливо, намагалися відстрілюватися в нерівному бою з російськими спецслужбами.

Нагадаємо, що пістолети охоронців, які вони офіційно мали при собі, за версією Москви «пропали», мабуть, тому, що будь-яка експертиза засвідчила б, що з них стріляли.

Польські військові, швидше за все, були озброєні в неофіційному порядку. Тому скандалу про пропажу їхніх пістолетів ніхто не піднімав.

Ми можемо припустити, що тіла тих, хто вціліли у влаштованій росіянами катастрофі поляків, і були добиті на землі, ФСБ навмисно привела у непізнаваний стан, щоб приховати сліди від розстрілу і отвори від куль.

Відео забезпечене текстом пояснення польською мовою з англійським перекладом. Кавказ-Центр наводить український переклад цих пояснень:
— Перше відео з Смоленська, де впав літак Качиньського.
— Подивіться сюди. За деревами йдуть троє людей.
— Ще раз в сповільненій зйомці і зміненому масштабі зображення.
— Рятувальна команда?
— Ці люди все ще йдуть.
— Я не знаю, що це.
— (Голос): Заспокойся.
— (Сирена)
— Подивіться на цю людину.
— Ви це бачили? Людина в білому підняла руку. Ще раз подивіться в сповільненій зйомці і зміненому масштабі зображення.
— Ще раз.
— Деякі люди говорять, що це пілот літака (я не знаю, хто він).
— Сирена
— Крики.
— Не вбивайте нас! (?)
— Дай мені пістолет! (?)
— Постріл
— Подивіться, як людина в чорному вискакує з літака.
— Ще раз.
— Постріл
— Сміх
— Та ж людина в чорному, яка вискакує з літака.
— Подивіться, він падає.
— Змінився план. (І ПОСТРІЛ)
— Ще раз постріл
— Подивіться!
— І падає…
У зв'язку з новою катинською різаниною редакція Кавказ-Центру одержала лист від нашого польського читача Міхала. Він пише:

«Мене звуть Міхал. Я поляк, інженер, вивчаю російську мову. Я дуже переживаю за цю подію. Щодо ролика з місця краху із стріляниною. Я подивився цей ролик відразу, коли він з'явився в інтернеті. Це було, як мені здається, в неділю або понеділок (11 або 12 квітня). Якщо треба, я дізнаюся детально.

Мої співробітники, незалежно від мене, теж його дивилися. Він приголомшливий! Там чутні голоси польською мовою. Хто з поляків в той момент міг говорити?

Коли пострілів не чутно, можна розрізнити команди спецслужб Росії і сміх.

Хто міг в такий момент сміятися? Жертви? Рятувальники? Або вбивці?

Чому ніхто не викликав швидку допомогу? Відразу після краху я чув повідомлення, що троє пасажирів були живі.

Перед тим, як пролунав перший постріл, я чув чоловіка, що виразно сказав двічі польською:
— «Успокуй се» (заспокойся!).
Мені здається, він це говорив жінці, яка, мабуть, була в шоці.

Сьогодні на роботі ми проглянули ролик кілька разів. Там було видно рухомі фігури, але тільки до моменту пострілів.

Є в інтернеті люди, які в кращих умовах (тиша, кращий комп'ютер) могли почути польською мовою:
— «Патч му в очі» (дивись йому в очі).
Потім російською: «Давай сюди…» і далі «Всі назад, йдемо звідси.».

Автор ролика двічі досить голосно говорить: «ні х… сєбє». Він, напевно, злякався і пішов, врятувавши своє життя. Нехай береже його Бог! Мені подобається Ваш незалежний портал.»

З повагою
Міхал з Польщі

Відділ моніторингу
КЦ
 

gidron

СТАРЫЙ ПОГРАНИЧНИК
Соболезную... Реально погибла вся польская элита... Такой удар тяжело пережить. И глядя на вышедших на улицу поляков(миллионы),видно что эти политики уважаемы народом. Думаю если бы наш президент разбился(тьфу-тьфу-тьфу) то народ бы на радостях неделю бухал,,,
 
Зверху