В России разбился самолет с Лехом Качинским на борту

RAZOR

Drive your dream...
В России разбился самолет с Лехом Качинским на борту?

Самолет, на борту которого находился Президент Польши Лех Качинский, разбился вблизи военного аэропорта около российского города Смоленск.
Как передает корреспондент УНИАН, по данным польских медиа, самолет разбился во время захода на посадку.
На борту самолета находилось около 100 человек.
Информацию об аварии подтвердил пресс-секретарь МИДА Пьотр Пашковский.
По данным телеканала "Россия 24", в результате катастрофы погибли 87 человек. На месте катастрофы работают спасатели.
По данным представителя польской стороны, сведений о погибших и пострадавших пока нет. В то же время российское агентство ИТАР-ТАСС со ссылкой на МЧС сообщило, что все находившиеся на борту пассажиры и члены экипажа погибли.
Л. Качинский планировал посетить Катынское кладбище под Смоленском, где расположен первый в России международный мемориальный комплекс жертвам тоталитарных репрессий.
 
Последнее редактирование:

Agat

New Member
Здесь информация из "первых рук"
forum.smolensk.s/viewtopic.php?f=2&t=48375&am p;start=340

Ужасная трагедия.
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форума
Супер Модератор
Відповідь: В России разбился самолет с Лехом Качинским на борту

http://unian.net/ukr/news/news-371680.html
[10.04.2010 11:38]
У літаку, що розбився, були 132 людини, зокрема Качинський з дружиною

На борту літака Президента Польщі Леха КАЧИНСЬКОГО, який розбився в Смоленській області, перебували 132 людини, зокрема Президент Польщі і його дружина.

Про це УНІАН повідомили в слідчому комітеті при прокуратурі РФ.

«10 квітня приблизно о 10 годині 50 хвилин на околиці міста Печорська Смоленської області при заходженні на посадку в умовах сильного туману зазнав катастрофи літак Ту-154 Президента Польщі, на борту якого перебували 132 особи, зокрема Президент Польщі Лех КАЧИНСЬКИЙ і його дружина», - йдеться в повідомленні.

На місце події виїхала слідчо-оперативна група слідчого управління Слідчого комітету із Смоленської області і міжрегіонального слідчого управління на транспорті. Розпочато первинні слідчі дії. Відомості про загиблих і постраждалих уточнюються.

Водночас, за даними польського телеканалу TVN24, на борту літака, окрім Президента і його дружини, були голова Національного банку Польщі Славомір СКШІПЕК, заступник міністра закордонних справ Анджей КРЕМЕР, керівник Інституту Національної пам`яті Януш КУРТІКА і ряд інших високих посадовців.
Співчуваю полякам. Оце так попандос.
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форума
Супер Модератор
Відповідь: В России разбился самолет с Лехом Качинским на борту

http://unian.net/ukr/news/news-371700.html
[10.04.2010 14:25]
Валенса назвав сьогоднішню катастрофу другою Катинською трагедією

Колишній Президент Польщі Лех ВАЛЕНСА сьогоднішню катастрофу літака Президента Польщі другою Катинською трагедією.

Як передає кореспондент УНІАН, Л.ВАЛЕНСА в ефірі телеканалу TVN24 назвав авіакатастрофу "великою втратою" для Польщі.

"Це нещастя - друге після Катині. Там нам намагалися “відірвати голову”, і тепер теж загинула еліта нашої держави", - сказав він.

Л.ВАЛЕНСА додав, що у такі хвилини всі повинні згадати, як мало коштує людське життя.

Як повідомляв УНІАН, сьогодні вранці у Смоленській області при заходженні на посадку в умовах сильного туману зазнав катастрофи літак Ту-154 Президента Польщі, на борту якого перебували Президент Польщі Л.Качинський і його дружина, а також делегація польських високопосадовців. Вони летіли в Катинь для участі в меморіальних заходах, присвячених роковинам Катинської трагедії.

За даними прокуратури РФ, на борту літака перебували 132 особи.

Разом із тим МЗС Польщі повідомив про 88 пасажирів літака.

Довідка УНІАН. У 1940 році співробітники НВКС розстріляли близько 20 тисяч польських офіцерів та працівників адміністрацій, взятих в полон після захоплення Польщі у 1939 році.

У Польщі ці події вважають однією із найбільших трагедій.
 

Ultraviolet

Active Member
Есть такая притча:
Тонет корабль и один из тонущих взмолился и говорит: ну ладно я грешен, а эти что со мной, за что, они же не виноваты. И получает ответ: ну и долго же я вас всех собирал вместе.

Это горе для близких, им соболезнования.

Но за результаты своей общественно безполезной деятельности приходится отвечать по формуле: Бог не ведет людей неправедных.

Есть и другой алгоритм, очень да же рабочий: Бог ведет людей праведных.

PS
Список погибших в авикатастрофе польского самолёта:

Лех Качиньский, президент Польши
Мария Качиньская, супруга президента

Члены официальной делегации:

1. Ричард Качоровски, последний президент Польши в изгнании
2. Кшиштоф Путра, вице-спикер Сейма
3. Ежи Шмайдзиньски, вице-спикер Сейма
4. Кристина Боченек, вице-спикер Сената
5. Ежи Бахр, посол Польши в РФ
6. Владислав Стасяк, начальник президентской канцелярии
7. Александр Щигло, глава Национальной Безопасности
8. Яцек Сасин, государственный секретарь, заместитель главы президентской канцелярии
9. Павел Випич, госсекретарь в канцелярии президента
10. Мариуш Хандзлик, заместитель госсекретаря в канцелярии президента
11. Анджей Кремер, заместитель министра иностранных дел
12. Станислав Коморовский, заместитель госсекретаря обороны
13. Томаш заместитель госсекретаря в Министерстве культуры
14. Франтишек Гонгор, начальник генерального штаба Войска Польского
15. Анджей Пшевозник, секретарь Совета охраны памяти борьбы и мученичества (ROPWiM)
16. Мацей Плажинский, президент Ассоциации "польского сообщества"
17. Мариуш Казана, директор дипломатического протокола МИД

Представители парламента Польши:

1. Лешек Дептула, депутат
2. Григорий Долняк, депутат
3. Гражина Генсицка депутат
4. Пржемыслав Гонсевский, депутат
5. Себастьян Карпинюк, депутат
6. Изабелла Яруга – Новацкая, депутат
7. Збигнев Вассерсан, депутат
8. Александра Наталли-Свиат
10. Аркадиуш Райбики, депутат
11. Иоланта Шиманек-Дереш, депутат
12. Веслав Вода, депутат
13. Эдуард Войтас, депутат
14. Янина Фетлинская, сенатор
15. Станислав Заяц, сенатор

Сопровождающие лица:

1. Януш Кохановский, омбудсмен
2. Славомир Скржипек, президент Польского национального банка
3. Януш Куртыка, президент Института национальной памяти
4. Януш Крупский директор Управления по вопросам ветеранов и репрессированных лиц

Религиозные деятели:

1. Тадеуш Плоский, епископ, генерал-майор
2. Мирон Ходаковский, православный архиепископ
3. Адам Пилч, евангелический капеллан
4. Ян Осинский, подполковник

Представители общественных организаций и семей погибших в Катынском лесу:

1. Эдуард Духновский, генеральный секретарь Ассоциации сибирских ссыльных 2. Бронислав Гостомский, монсеньор
3. Юзеф Йонец, председатель Общества Parafiada
4. Здислав Крол, капеллан, Варшавские семьи погибших в Катыни (Warszawskiej Rodziny Katyńskiej)
5. Андрей Квасник, священник, Федерация семей Катыни (Federacji Rodzin Katyńskich)
6. Тадеуш Лютоборский
7. Божена Лоек, председатель Федерации катынских семей
8. Стефан Мелак, председатель Катынского комитета
9. Станислав Микке, вице-председатель ROPWiM
10. Бронислава Оравик-Лофлер
11. Катарина Пискорская
12. Анджей Сариуш -Скомпский, председатель Федерации катынских семей
13. Войцех Северин
14. Лешек Сольский
15. Тереза Валевская-Пржалковская, Фонд "Голгофы Востока"
16. Габриэла Зих
17. Ева Баковская, внучка генерала Мечислава Сморавиньского
18. Мария Боровская
19. Бартош Боровский
20. Дариуш Малиновский

Представители вооруженных сил страны:

1. Бронислав Квятковский, генерал
2. Анджей Бласик, генерал ВВС
3. Тадеуш Бук, генерал-майор, командующий сухопутными войсками
4. Владимир Потасинский, генерал-майор, войска спецназа
5. Анджей Карвета, вице-адмирал
6. Казимеж Гиларский, генерал
 

Ultraviolet

Active Member
А вот предупреждения о безумии:

Польша лишилась правительственных самолётов. Качиньский полетит в США обычным рейсом
// NEWSru.ua // В мире // 17 сентября 2009 г.

Самолёт Качиньского в Южной Корее удалось посадить только со второй попытки
// NEWSru.ua // В мире // 5 декабря 2008 г.

Качиньский скоро будет с новым самолётом: правительство обещает купить безопасный
// NEWSru.ua // В мире // 3 декабря 2008 г.

Качиньскому опять придётся воспользоваться чартером: его самолёт замёрз в Монголии
// NEWSru.ua // В мире // 2 декабря 2008 г.
 

Гвоздь

Финский студент
Відповідь: В России разбился самолет с Лехом Качинским на борту

Его самолет проходил капитальный ремонт в Росии полгода назад.
 

Супчик

Съёмщик
В Украине объявили траур

11 апреля 2010 | 13:28

Президент Украины Виктор Янукович объявил понедельник, 12 апреля, днем траура в Украине в связи с авиакатастрофой под Смоленском, в которой погибли президент Польши Лех Качиньский и вся государственная делегация.

Об этом Виктор Янукович сказал в воскресенье во время посещения посольства Польши в Киеве.

Президент Украины почтил память погибших в авиакатастрофе. Он принес к посольству цветы и оставил запись в книге соболезнований.

Во всех учреждениях Евросоюза в Брюсселе 12 апреля объявлен днем траура по жертвам крушения самолета президента Польши Леха Качиньского, в результате которого погиб он сам и еще 95 человек.

В Польше траур продлится 7 дней. В Литве объявили трехдневный траур. Латвия объявила 12 апреля траурным днем. Власти Бразилии объявили трехдневный траур. Ранее понедельник 12 апреля был объявлен траурным в России.

Соболезнования польскому народу выразили главы многих государств. Люди приносят к посольствам Польши по всему миру цветы и свечи.

Напомним, самолет Ту-154, на котором официальная польская делегация летела в Катынь на траурные мероприятия, разбился недалеко от взлетно-посадочной полосы аэродрома "Северный-Смоленск". По предварительным данным, до крушения пилот три раза заходил на посадку, проигнорировав рекомендации диспетчеров уйти на запасной аэродром. Катастрофа произошла в условиях сильного тумана.

Все новости вы сможете узнать из вечерних информационных выпусков на телеканале "Интер" в 18:00 и 20:00, а также на нашем сайте (после 21:00).


http://podrobnosti.ua/power/2010/04/11/678344.html
 
Российские эксперты не нашли технических неисправностей в самолете, который разбился под Смоленском

По предварительным данным, крушение самолета с польским президентом на борту не было связано с техническими проблемами.

Об этом доложил российскому премьер-министу Путину глава Следственного комитета при прокуратуре РФ Александр Бастрыкин.

Как он подчеркнул, летчик принял решение о посадке, несмотря на то, что был проинформирован о неблагоприятных погодных условиях.

Самолет Ту-154 польского президента разбился в 09.50 по киевскому времени при заходе на посадку в аэропорту Северный под Смоленском. Он упал в 500 метрах от взлетно-посадочной полосы. По предварительным данным, самолет зацепился за верхушки деревьев в условиях плохой видимости из-за сильного тумана.
http://rus.newsru.ua/world/11apr2010/tech.html
 

Stein

Unhappy unknown
Відповідь: В России разбился самолет с Лехом Качинским на борту

Поляки не вірять деталям слідства Росії по Ту-154 Качинського

Пілот літака президента Польщі Леха Качиньського, який розбився в авіакатастрофі в суботу, не міг 4 рази намагатися посадити машину на військовому аеродромі під російським Смоленськом. Про це заявив пілот із спеціальної групи, яка обслуговує урядовий авіафлот, Томаш Петшак в ефірі телеканалу новин Tvn24.

"За інформацією, яку я отримав, була одна спроба (посадки)", - сказав Петшак, який особисто знав пілота вчорашнього трагічного рейса з 1997 року. Він також відкинув гіпотезу, що пілот міг намагатися посадити літак під психологічним тиском нібито необхідності не запізнитися на заплановані заходи з нагоди 70ї річниці Катиньськой трагедії.

"Пілотів тренують так, щоб вони виконували критерії тверезої оцінки ситуації, характеризувалися готовністю відмовити, щоб жодним чином не піддаватися тиску", - уточнив він. Петшак назвав дуже досвідченим пілота суботнього рейсу, відзначивши, що літак, на якому він летів, вважався одним з кращих в державному авіапарку. "Літак мав репутацію не те, щоб безпроблемного, але був найпопулярнішим серед пілотів. Ми мали до нього величезну довіру і використовували його на найскладніших трасах", - повідомив пілот.

Деякі російські ЗМІ повідомили вчора про нібито 4 спроби посадки літака президента Польщі, пілот якого начебто ігнорував рекомендації диспетчерських служб, які радили йому посадити літак в Мінську або Москві. Експерти відзначають, що на практиці пілоти максимально 2 рази намагаються посадити літак, після чого вирушають на інший аеродром.

"Gazeta wyborcza" із посиланням на військові джерела проінформувала, що диспетчер військового аеродрому в Смоленську за 15 хвилин до планованого приземлення літака президента Польщі заборонив посадку російському вантажному літаку з працівниками ФСБ РФ на борту.
 

Xenon

New Member
Российские эксперты не нашли технических неисправностей в самолете, который разбился под Смоленском

По предварительным данным, крушение самолета с польским президентом на борту не было связано с техническими проблемами.

Об этом доложил российскому премьер-министу Путину глава Следственного комитета при прокуратуре РФ Александр Бастрыкин.

Как он подчеркнул, летчик принял решение о посадке, несмотря на то, что был проинформирован о неблагоприятных погодных условиях.

Самолет Ту-154 польского президента разбился в 09.50 по киевскому времени при заходе на посадку в аэропорту Северный под Смоленском. Он упал в 500 метрах от взлетно-посадочной полосы. По предварительным данным, самолет зацепился за верхушки деревьев в условиях плохой видимости из-за сильного тумана.
не ну это естественно. А кто скажет что мол "наши туполи плохие и могут токо падать, не связывайтесь с туполями". То есть россия говорит что ихняя машине нипричем- возиожно оно так и есть.
Как бы там нибыло но доверие в глазах мира к ихним самолётам и вообще безопасноси сильно упадёт. Поляки я так понял утверждают что их сбили, хотя если здраво подумать то смысл их сбивать? Но теперь в россию и не только президенты будут летать в сопровождении своих военных самолётов, чтобы потом не разгадывать тайны века...
 
Последнее редактирование:

Stein

Unhappy unknown
Відповідь: В России разбился самолет с Лехом Качинским на борту

Кремль приховує правду катастрофи польського президентського літака

При розгляді катастрофи польського президентського літака ТУ-154 в районі аеродрому в Смоленську відразу з’являються певні підозри. Я, в минулому, заступник начальника урядового аеропорту Внуково, знайомий з питаннями забезпечення безпеки польотів, у тому числі і так званих «літерних рейсів», не з чуток.

Сам особисто неодноразово брав участь в підготовках рейсів з першими особами СРСР. Наприклад, коли помер Л.І.Брежнєв, під час прильотів-відльотів членів урядових делегацій до Москви саме я був призначений відповідальним керівником Внуковського об'єднання. А тоді була погода набагато гірша, ніж сьогодні, і «літерних рейсів» того дня було декілька десятків.

Так от, сумнів викликають відразу декілька обставин. Перше: відразу впадають в очі коментарі офіційних осіб і їх нав'язлива спроба повністю перекласти провину на екіпаж президентського літака та відвести будь-які звинувачення від аеродрому Смоленськ. Звичайно, третього тут не дано — або людський чинник, або технічні негаразди. При чому не тільки літака, але й наземного посадочного устаткування аеродрому, про що чомусь ніким з коментуючих офіційних осіб не було сказано ні слова. Давайте спробуємо розібратися.

Людський чинник

Як відомо, розбився не звичайний літак, а VIP-літак — президентський. Я не дарма виділив це слово. За штурвалом борту сидів не звичайний пілот — а кращий з кращих пілотів Польщі. Найкраще за всіх підготовлений, найбільш досвідчений, найбільш дисциплінований. І все ж коли він раз-по-раз намагався посадити літак, під час четверної спроби той розбився. Про що це говорить?

Це говорить тільки про те, що умови посадки, повідомлені йому диспетчером аеродрому Смоленськ, — не виходили за межі його особистого мінімуму.

Що означає особистий мінімум? Річ в тім, що льотчики садять літаки на ЗПС (злітно-посадочну смугу) тільки в тому випадку, якщо погода на аеродромі відповідає особистому мінімуму пілота. Як відомо, за стандартами ICAO (International Civil Air Organization) — ІКАО (Міжнародної організації цивільної авіації) погодні умови діляться на 3 категорії ІКАО.

1-а дозволяє садити літаки при горизонтальній видимості 600 м і вертикальній — 60 м.

2-а — при горизонтальній 300м і вертикальній 30м. І, нарешті, 3-а — при нульовій видимості.

Для того, щоб льотчик мав право посадити літак в умовах видимості тієї чи іншої категорії ІКАО, повинні бути:

1. Аеродром обладнаний системами посадки за цією категорією.

2. Льотчик повинен мати сертифікат посадки за цією категорією. Тобто, якщо при видимості за 2-ою категорією ІКАО льотчик має сертифікат 1-ї категорії, він не має права садити літак, навіть якщо і виразно бачить ЗПС.

Відразу два питання:

1. По якій категорії ІКАО був обладнаний аеродром в Смоленську? На це питання я постараюся відповісти, коли розбиратиму другу можливу причину катастрофи.

2. Яку категорію посадки мав льотчик Президентського борту?

І тут, швидше за все, можна відповісти — він був підготовлений або по 3-ій. У 80-х роках ХХ сторіччя по 3-ій категорії ІКАО був обладнаний в усьому світі тільки один аеропорт — в Дубаї.

У СРСР намагалися обладнати по 2-ій категорії тільки аеропорти Внуково, Домодєдово і Шереметьєво. Хоча відтоді пройшло багато років, але навряд чи аеропорт Варшави обладнаний по 3-ій категорії ІКАО, але те що він обладнаний по 2й — це точно.

Отже льотчик мав право і міг посадити літак при видимості горизонтальній до 300 м і вертикальній — до 30 м. У новинах передали, що видимість становила 300–500 метрів. Швидше за все, йдеться про горизонтальну видимість, тому що мовилося про сильний туман. Сам працюючи багато років на аеродромах, знаю зі свого досвіду — видимість 300–500 — це і є сильний туман.

Але для льотчика це була штатна ситуація — «посадка по 2-ій категорії». Значить, якщо видимість була в рамках 2-ої категорії — він обов'язково посадив би борт на ЗПС. Катастрофа в цих умовах пояснюється тільки одним — видимість не відповідала умовам 2-ої категорії!

Але тоді відразу постає питання — а чому він тоді раз по раз прагнув посадити літак саме в Смоленську? Адже при кожному заході на посадку йому наново повідомлялися умови посадки — в першу чергу, видимість горизонтальна і вертикальна, а також вітер (швидкість і напрям), тиск, та інші дані.

Тобто — чотири рази йому повідомлялися дані, що задовольняли умовам 2-ої категорії, і чотири рази він намагався посадити літак. Жоден пілот не стане робити цього, якщо видимість не відповідала його особистому мінімуму! Тим більше дісциплінований командир Президентського борту!

З цього в мене витікають тільки два припущення:

1. Командир Президентського борту був чимось на зразок легендарного Міміно (який, до речі, сьогодні якраз крутився по одному з телеканалів!) — відважного льотчика малої авіації, якому Статути льотної служби, Повчання з виконання польотів, Присяга Президентові країни — все по барабану. Отакий лихач за штурвалом.

2. Командирові Президентського борту видавали чотири рази метео обстановку в районі аеродрому, що не відповідала фактичній погоді по видимості.

Технічні негаразди

Літак ТУ-154 — морально застарілий. Він «жере» багато палива, двигуни в нього шумні, при посадці на мокру ЗПС в однієї з модифікацій, якщо пам'ять не підводить — «В», була особливість (невідомо, якій модифікації був цей борт — «В» або іншої) — схильність до викочування наліво з ЗПС в процесі пробігу. (Як відомо, при посадці літака на ЗПС виділяються три стадії — посадка, пробіг, маневрування). Сам неодноразово бував в таких ситуаціях, так що, знову-таки, знаю це не з чуток.

Це не було несправністю, це було горезвісним КВН літака (конструктивно-виробничий недолік) — так він був запроектований.

Але!

До посадки справа не дійшла, а інші перераховані його недоліки не впливають на процес посадки. Він нещодавно був відремонтований в Самарі — усі його три ( вибачите за технічну описку — звичайно ж, не чотири, а три) двигуни та інші системи літака. Прийнятий польською стороною після ремонту. Значить — справа не в літаку.

А те, що хтось з очевидців говорив, що двигуни літака перед падінням якось дивно звучали — так він просто до цього не чув звуки двигунів літака, якщо він летить на висоті 20–30 метрів.

Як правильно (з його точки зору) відзначив інший очевидець — офіційна особа російської сторони (хтось з свити губернатора Смоленської області) — аеродром тут ні до чого, він на нього навіть не сів. Треба сказати — літак сідає не на аеродром, а на ЗПС.

Аеродром — це комплекс, що дозволяє здійснювати злети і посадки літаків. І він включає ЗПС, маневрові доріжки, місця стоянок, перони, засоби посадки, електро-світлотехнічне і радіонавігаційне устаткування. А також служби управління польотами — диспетчерів підходу, диспетчерів посадки, диспетчерів маневрування.

І ось тут якось відразу виникає ряд питань, що витікають з особливостей аеропорту Смоленськ.

До речі, аеропорт і аеродром — не одне і те саме. Аеропорт — це аеродром, а також вокзали — пасажирський і вантажний — з відповідними складами, і багато чого.

Особливість перша. Аеродром Смоленську ще зовсім недавно був аеродромом спільного базування військової і цивільної авіації. Тобто, на нім базувалися авіаполк і цивільний льотний авіазагін. Це сусідство «військових» з «цивільними» — завжди головний біль, як для одних, так і для других. Тому що в них цілі принципово різні.

«Воякам» в першу чергу батьківщину треба захищати, і бойові завдання виконувати. А «цивільним» — треба забезпечувати регулярність авіарейсів і прибутку більше отримати.

Так от — від такого сусідства порядку в цілому в аеропорту Смоленськ — зовсім не додавалося. І те, що нещодавно це все припинилося, і аеродром перейшов в одні руки — зовсім не означає, що безлад миттєво випарувався, як дим на вітрі. А якщо врахувати, що середній рівень бардаку в цивільній авіації впевнено знаходиться високо, то рівень його в Смоленському аеропорту — принаймні, дещо перевищував цей самий середній рівень.

Особливість друга. Аеропорт Смоленську до розпаду СРСР відносився до середньо-магістральної авіації. Тобто — забезпечував виключно внутрішнє авіасполучення. І, значить, не був обладнаний за 2-ю категорією ІКАО. До речі, устаткування за категоріями ІКАО — справа взагалі дорога була і за часів СРСР. І вже ніяк не стала дешевшою пізніше.

Для того, щоб обладнати аеродром за 2-ю категорією ІКАО, треба влаштувати в покритті ЗПС і МД заглиблені вогні підвищеної світлосили, обладнати найголовніші вузли системи посадки, курсові і глісадні радіомаяки, вогні підходу і вогні ЗП і МД і т.д. потрійною системою незалежного електроживлення і т.д. і т.п.

Отже навіть якщо уявити, що він і був обладнаний і сертифікований ІКАО за 2-ю категорією — не факт, що все це устаткування підтримувалося в належному технічному стані. До речі, сертифікуватися за 2-ю категорією ІКАО повинні були не тільки устаткування і льотчики — але й диспетчери служби керівника польотів. Чи так це було насправді?

І ось тут треба знову повернутися до тих самих чотирьох спроб посадити борт на ЗПС. Раз по раз спроби посадити борт були невдалі, і раз по раз диспетчери видавали екіпажу погоду, що дозволяє провести ще одну спробу. А командир корабля слухняно і чесно намагався посадити борт. І лише потім диспетчери порадили командирові посадити борт на інший аеродром.

Про що це говорить

Посадочне устаткування було або стало — несправним і раз по раз видавало невірні умови по видимості. Які раз по раз передавалися диспетчером на президентський борт. І лише після чергової спроби (шкода не сказано — після якої) диспетчер посадки щось запідозрив, і порадив командирові борту піти на запасний аеродром. Але правди не сказав — тому що не знав (теорію змови я таки відмітаю повністю)!

Я впевнений, що якби диспетчер видав командирові корабля умови по видимості, що виходять за межі особистого мінімуму пілота і аеродрому, — той беззаперечно підкорився б. Беззаперечно і на повному автоматі!

Льотчиків роками вчать, натаскують, як собак, миттєво оцінювати ситуацію, і якщо вона виходить за межі штатної — миттєво, автоматично — приймати єдине вірне рішення!

І ще про людський чинник

Дивує ще дещо. Льотчики садять літаки, в умовах поганої видимості, хай і в рамках допуску за категорією ІКАО — не самі по собі. А — по глісаді. Цей такий промінь з кутом нахилу в 2 градуси 40 хвилин, що йде від глісадного радіомаяка вгору і ловиться станцією радіолокації, розташованою на борту літака.

І там чітко видно, на скільки метрів борт нижче, вище, правіше, лівіше за глісаду. Якщо сідатимеш вище за глісаду — викотишся потім за межі ЗПС. Якщо нижче — не долетиш до ЗПС — що і відбулося в Смоленську. Якщо правіше або лівіше — промахнешся повз ЗПС. І диспетчер кожні кількасот метрів поправляє командира борту — «лівіше за глісаду на 5 метрів. Вище — на 3 метри».

І так до того моменту, поки літак не увійде точно в глісаду і тоді все одно диспетчер кожні кількасот метрів до самої посадки говорить «йдете в глісаді».

Тобто, вони ведуться диспетчером посадки за приладами, встановленими як у диспетчера, так і на борту літака. Посадка літака не по глісаді категорично заборонена! А тут виходить, що літак не долетів до ЗПС від 500 метрів до 1 кілометра — тобто.

Летів явно не по глісаді. І це бачив не тільки командир корабля. Але й диспетчер! І він зобов'язаний був попередити командира і просто заборонити йому посадку! Але він цього не зробив — чому? Фраза диспетчера «посадку дозволяю!» — ключова. Він цією фразою бере на себе відповідальність.

Виходить — диспетчер не бачив, де саме знаходиться літак відносно глісади? Що це означає? Устаткування було несправним?

Звичайно, все це тільки припущення, але вони грунтуються не на воді і не на кавовій гущі. І відповіді на поставлені тут питання хотілося б почути.

Сергій Верьовкін, працівник цивільної авіації з 1975 по 1984, військової авіації — з 1984 по 1988 роки. У 1981–1983 роках — заступник начальника аеропорту Внуково по аеродромному забезпеченню.
 

Agat

New Member
Крушение Ту-154 под Смоленском: на бортовых самописцах сохранилась вся информация
Состояние бортовых самописцев разбившегося под Смоленском польского Ту-154 удовлетворительное и вся информация о полете на них сохранилась.

Об этом в понедельник, 12 апреля, на заседании президиума российского правительства сообщил вице-премьер Сергей Иванов.

"Состояние самописцев и речевого, и параметрического удовлетворительное. Оно позволяет проводить детальную расшифровку и анализ всей полетной информации и работы оборудования самолета до момента катастрофы", - сказал он.
Вполне явный намек. Вполне возможно, что мы информацию о переговорах в кабине пилота так и не узнаем. Россияне по согласованию и просьбе поляков ее не опубликуют.
 

iva

МИРОТВОРЕЦ
Льотчиків роками вчать, натаскують, як собак, миттєво оцінювати ситуацію, і якщо вона виходить за межі штатної — миттєво, автоматично — приймати єдине вірне рішення!
Всё описаное логично и правильно. но сам президент польши отличался нетерпеливостью и требовательностью - что присуще каждому президенту. но его власть и угроза особенно во времена кризиса плюс высоко лётчик забрался(шутка ли президента возить) так что он подчинился требованию президента.
соболезную всему польскому народу ихнее единство на лицо (чего у нас от роду не было) что усугубляет трагедию потери глав и особенно просто человеческих жизней - это трагедия соболезнуем.
 

Cergey...

Well-Known Member
Наверное высотомер выдал ошибку высоты и при плохой видимости самолет просто врезался в землю Так как пилот думал что запас высоты еще есть. Я думаю так.
 

Xenon

New Member
Наверное высотомер выдал ошибку высоты и при плохой видимости самолет просто врезался в землю Так как пилот думал что запас высоты еще есть. Я думаю так.
не не так.
если бы было так то они наоборот бы врезались до посадочной полосы - а не за ней.
 

Stein

Unhappy unknown
Відповідь: В России разбился самолет с Лехом Качинским на борту

Більш імовірно, що диспетчер просто дав невірні координати посадкової смуги.
 

Fabiolla

New Member
я особо в самолетах не разбираюсь , но по этой теме читала на авиафорумах, что 4 раза самолет заходить на посадку не имеет права ... скорее всего спутали с 4ым разворотом ... самолет потерпел крушение на втором заходе ... так же поговаривают о вероятности давления на КВСа со стороны самого президента, мол, никаких запасных - садимся здесь ...вобщем кому интересно, вот

http://www.aviaforum.ru/showthread.php?t=26710
 
Re: Відповідь: В России разбился самолет с Лехом Качинским на борту

Пілот літака Качинського досконало знав російську мову та аеропорт в Смоленську

Колеги польського пілота заперечили версію російської сторони про те, що проблемою при посадці стало нерозуміння команд російською мовою.


Авіакатастрофа літака Леха Качинського
Пілот Ту-154, який розбився 10 квітня під Смоленськом, Аркадіуш Протасюк досконально знав російську мову, і йому був відомий аеропорт "Північний" в Смоленську, на який він збирався посадити літак президента Польщі.

Таким чином колеги Аркадіуш Протасюка прокоментували заяву диспетчера польотів з Смоленська про те, що польський пілот не зрозумів російської мови, коли той радив йому через погану погоду приземлитися на іншому аеродромі.

Один з пілотів Ту-154 полковник Бартош Строіньскій спростував заяви про недостатнє знання російської мови капітана 36-го спецполку ВПС Польщі Протасюка. За словами полковника, вони разом із загиблим льотчиком вели літак до Смоленська за три дні до катастрофи, коли на борту знаходився прем'єр-міністр Польщі Дональд Туск.

Раніше польські ЗМІ повідомили про те, що переговори між диспетчером смоленського аеропорту і пілотами літака президента Польщі йшли російською мовою.

"Арек досконало говорив російською. Досконало вів листування як польською, так і російською, і англійською. 7 квітня, коли ми туди літали, не було ніяких зауважень", - заявив Строіньскій.

Заступник командира полку підполковник Гжегож Кулаковський, зі свого боку, підкреслює, що капітан Протасюк відповідав усім необхідним вимогам, щоб летіти до Смоленська з президентом Польщі 10 квітня, йдеться в повідомленні.

"Капітан Протасюк знав той аеродром і був підготовлений до того польоту. 7 квітня він здійснював (такий же) політ з паном прем'єр-міністром", - заявив Кулаковський.

Нагадаємо, польська урядовий літак Ту-154 розбився під Смоленськом у суботу вранці. На борту літака був президент Польщі Лех Качинський і його дружина Марія Качинська.

Глава Польщі разом з офіційною польською делегацією летів в Катинь для участі в меморіальних заходах. На борту знаходилися 96 людей: 88 пасажирів і вісім членів екіпажу. Всі вони загинули. На сьогоднішній день опізнані 45 загиблих. Серед упізнаних - дружина президента Польщі. Всенародне прощання з Лехом і Марією Качинськими пройде 13 квітня в президентському палаці.
http://tsn.ua/svit/pilot-litaka-kachinskogo-doskonalo-znav-rosiisku-movu-ta-aeroport-v-smolensku.html
 
Верх