Тестируем новый сервер.

Статус
Закрита.

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Re: Тестируем новый сервер.

Случайно кроме как у меня, такой ошибки нет?

А то такими темпами я и не поиграю. :( да... и если что... как это можно исправить?
1. Правилами цього форума заборонено викладувати малюнки, росташовані за межами локальної мережи, тому малюнок я видаляю з повідомлення.
2. Як ця помилка виникає, крок за кроком, що ти робиш, до якого серверу приєднуєшся, який файл запускаєш. У мене таке постійно боло під час приєднання коли пробував до одного тут серверу приєднатись, але до нашого жодного разу.
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Re: Тестируем новый сервер.

Что там на счёт выхода в интернет? Примерной даты нет пока что?
Доби через 2, може раніше, але поки що без реклами, бо за цей час встигну лише перевірити загальну работу серверу, і виправити деяки помилки. А офіційно буде коли доведу до ладу квестову систему хочаб.
Те, що пов'язано з технічною стороною справи вже вирішено. Інет адреса буде 77.120.193.12,2593. Але старий сервер з включеним інетом кожне локальне приєднання відразу видправляє на інет, і якщо він не підключений приєднання обривається. День рабочий серв так працював, доки я не помітив да не вимкнув. Новий серв перевіряв, у цьому плані все працює як треба, приєднання з локальної мережи залишаються локальними приєднаннями, інетовськи - інетовськими, тому, сподіваюсь тут проблем не виникне.
Тільки що закінчив, нарешті, перенос основних МЛовських скріптів, і потрібно буде їх протестить. Зараз переношу тестові сейви на останню бета версію сервера. Дещо поки що вмикати не буду, і заселення спробую як відісплюсь зробити. Але те, що є варто глянути і перевірити.
Крім того змінив скріпти, так що у крафторстві назви доданих на сервері руд і дерева будуть братись з іншого номеру клілока. І при зміні матеріалу можна буде подивитись скільки його у вас є. Додав відповідні назви у клілок. Архів з клілоком:
 

robinson

RPBBI corp. (Подпись)
мои действия перед ошибкой:
1.- Распаковываю архив в папку (только первый раз, когда скачиваю его)
2.- Клацаю по приложению "client".
3.- Ввожу свой пасс.
3.- ОК. оно подключается.
4.- Ошибка.
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Тестируем новый сервер.

1. Ти повинен змінити адресу у логін конфіге ( Login.cfg )потрібно бути або так:
;Loginservers for Ultima Online
;Do not edit this file or patching will fail! Always save a backup.
:LoginServer=10.0.11.152,2593 - рабочий сервер
LoginServer=10.0.11.151,2595 - тествый сервер
;LoginServer=127.0.0.1,2593 - сервер на своём компе
;Loginservers forND
;LoginServer=217.20.163.89,2593
;Loginserver for Infinite Travel
;LoginServer=62.183.50.135,2593
;Loginservers for Novial World
;LoginServer=82.200.8.242,2593
;LoginServer=81.222.127.97,2593
;SunUO - RuOSI
;LoginServer=193.41.174.98,2593
;LoginServer=ultima.ua,2593
;LoginServer=login.owo.com,7775
;LoginServer=login.owo.com,7776
; Razor Generated Entry
;LoginServer=10.0.11.151,2593
або просто одна строка:
LoginServer=10.0.11.151,2595
Якщо це не зробити, то будеш приєднуватись до LoginServer=10.0.11.152,2593 , а там рабочий, який поки що, кріптовий клієнт 6.0.14.1 не підтримує. Можеш спробувати за допомогою разора туди приєднатись цім клієнтом, але як там буде, я не відповідаю, одно скажу, графіка у деяких місцях точно не буде відповідати той, що на сервері, доки я там той що зараз тестуємо не поставлю. Якщо ти просто за допомогою clientа до 152 приєднуватись намагаєшся, то цілком можливо що буде така помилка. Той серв, що там зараз кріптовий клієнт не сприймає нормально, тому у відповідь може будь який неадекватний пакет відправити, який твій клієн відповідно і сприйме.
2. Решту дій, перед твоїм пунктом 2 читай тут:
Реєстраційний файл я виправив, скачай його і він нормально зареєструє клієнт у віндовс.
 
костя а с новым клиентом никак ничего совсем не поделать? :( у меня просто монитор здоровый и както плоховато в старый клиент смотреть )
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Тестируем новый сервер.

Вибачаюсь, забув зняти серв з фаєрвола і пійшов спати, тому ніхто ззовні не міг приєднатись. Виправив, заходьте.
костя а с новым клиентом никак ничего совсем не поделать? :( у меня просто монитор здоровый и както плоховато в старый клиент смотреть )
Ото ще проблема з монітором. Грай у віконном режимі, чи перенеси ігрове вікно ближче до середини. Як на мене, так навпаки здоровий монітор дозволяє зробити більш вільного місця у вікні ультими, де можна більш усього різного-корисного росташувати.
Ну, а якщо по темі, то КР клієнт, звісно, незабаром прилаштують до РанУО. Справа вся у тому, що у 2Д клієнті кожне меню складається з багатьох частинок зображення, тексту і кнопок. А у 3Д клієнті, на скільки я зрозумів, ця структура складається або по іншому, або взагалі там вже є заготовки кожного меню. Це потрібно довго експерементувати, щоб з'ясувати і якось виправити. Післі цього робити окреме меню для 3Д клієнта, дивитись яким клієнтом користується той, хто це меню викликав і відповідну структуру йьому відправляти. Щоб усім цім зайнятись і довести до ладу, потрібно витрачити багато часу. У мене, поки що на це його нема. Крім того є вже люді, які цім питанням зайнялись і якихось там успіхів досягли, тому поки що почекаємо, що вони там зроблять, або я займусь, коли доведу до ладу те що я відносно гри запланував. Ну, якщо з'явиться доброволець, який самостійно спробує це питання вирішити, я допоможу.
 
Re: Відповідь: Тестируем новый сервер.

Вибачаюсь, забув зняти серв з фаєрвола і пійшов спати, тому ніхто ззовні не міг приєднатись. Виправив, заходьте.
Ото ще проблема з монітором. Грай у віконном режимі, чи перенеси ігрове вікно ближче до середини. Як на мене, так навпаки здоровий монітор дозволяє зробити більш вільного місця у вікні ультими, де можна більш усього різного-корисного росташувати.
Ну, а якщо по темі, то КР клієнт, звісно, незабаром прилаштують до РанУО. Справа вся у тому, що у 2Д клієнті кожне меню складається з багатьох частинок зображення, тексту і кнопок. А у 3Д клієнті, на скільки я зрозумів, ця структура складається або по іншому, або взагалі там вже є заготовки кожного меню. Це потрібно довго експерементувати, щоб з'ясувати і якось виправити. Післі цього робити окреме меню для 3Д клієнта, дивитись яким клієнтом користується той, хто це меню викликав і відповідну структуру йьому відправляти. Щоб усім цім зайнятись і довести до ладу, потрібно витрачити багато часу. У мене, поки що на це його нема. Крім того є вже люді, які цім питанням зайнялись і якихось там успіхів досягли, тому поки що почекаємо, що вони там зроблять, або я займусь, коли доведу до ладу те що я відносно гри запланував. Ну, якщо з'явиться доброволець, який самостійно спробує це питання вирішити, я допоможу.
я нашел сайт там где етим занимаются
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Тестируем новый сервер.

На тестовому серв ері вминкнені МЛовськи квести, дадані нові телепорти до нових данжив і відновлені непрацючи старі, заселені нові данжи новими монстрами. Тестуйте.
Квести поки що у тому вигляді, у якому вони до мене потрапили. Дають їх моби, у яких внизу написано "Давалка квестов" :) ( це не я перекладав ), щоб узяти потрібно 2 раза клікнуть по ньому. Після зведення до загальної сістеми з моїми, буде, як звичано у контексному меню пункт "Розмова".
 

Ali

Member
Костя, а квесты так и будут на английском?
 
Статус
Закрита.
Зверху