Обговорення нової класової системи

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
У цій темі пропоную висловлювати свої пропозиції і зауваження, що до планів створення класової системи на нашому шарді.
Ця ідея вже не нова і обговорювалась. Відразу попереджую, усі зауваження будуть враховані, але все ж таки остаточне рішення буду приймати я особисто, бо саме мені все це і створювати.
Основні принципи такі:
1. Росподіл відбувається на різні групи класів.
2. Перс може бути відразу у декількох класах, які у різних групах, або не перебувати у жодному.
3. Переваги перевуванні у відповідному класі повинні бути у напрямку спіцифіки цього класу і недоліки бути пропорційними що до протилежного класу. Наприклад маг буде мати переваги у різних магічних напрямках, але буде мати штраф у бойовому напрямку.
4. Повного обмеження у використанні навичок не передбачається, але якись штрафи будуть.
5. І головне. Належність персу до якогось классу не повинна створювати з нього невмирущого термінатора, і переваги повинні бути на рівні безкласового персу. Повинен бути загальний баланс, як у ПвП так і у ПвМ.
Плануються таки групи класів:
1. Основна група:
Воїн - Маг - без спеціалізації.
2. Група сил:
Світлі сили - Темні сили - нейтральні.
3. Професійна, або додадкова група:
Група, з якою я ще не переконаний, що її потрібно робити, можливо до першої віднести, але враховуючи те, що навить з мінімальним скілкапом у 2000 у кожного має бути крім воїн-маг ще й додаткова спеціалізація, якось не бажається обмежувати можливості:
Крафтер - [ Музика - Пастух - Музика - Ніндзя - Самурай - ... ]

Обговорення буду розглядати стосовно групи Воїн - Маг у відповідних темах присвячених кожному з них. А загальні питання, стосовно балансу тут. Класи "без спеціалізації" і "нейтральні" - це те, що маємо зараз і ясна річ, для їх обговорення окремих тем непотрібно.
Обговорення групи сил - окрема тема, а питання пов'язані з балансом наприклад при роскладі темний маг проти світлого воїна у цій.
Обговорення допоміжної групи у окремій темі, у ній скоріше за все буде жостке обмежання на використання можливостей інших членів цієї групи.
 

omen

не тот, кем кажусь
мій теперішній чар мае багато вмінь, як воєнних, так магічних та інших. пропоную зробити так:
за ігрові гроші (за деяку немалу суму) можна змінювати клас, але вибір нового класу надається взалежності від вмінь, які розвинені до деякого мінімуму (наприклад 60). таким чином надається можливість кожному гравцю обрати найкращий для нього варіант, і взалежності від "прокачки" змінювати клас, тим самим змінюючи отримані бонуси.
далі, треба зробити, як мені здається, накопичення бонусів. тобто обравши комбінований клас (воїн - крафтер, воїн-музика, маг-пастух... - будь-яких, що включають декілька вмінь, як музика: пісмейкінг, диссонанс, музикальність, провокація), адже до цих комбінованих класів дійти досить важко, бо треба розвинути багато вмінь. і якщо вже розвинув, то чом би і не отримувати від них максимум?
АЛЕ, комбінувати можна лише вміння однієї направленості. тобно світлі і темні вміння не можуть поєднуватись (але не нейтральні), може хібащо за деякими виключеннями в залежності від прокачки. це значить, що розвивати можна будь-які вміння, але стати одночасно воїном-ніндзя і воїном-самураєм неможливо (якщо вважати, що ніндзя - темниЙ, а самурай - світлий), але можна зробити виключення і дати слабкі бонуси об'єднаному класу ніндзі з самураєм якщо кожне з умінь розвинуте на максимум, тобто до 120.
 

omen

не тот, кем кажусь
я никогда не видел постов НАВИ и от сам за него побеспокоюсь (надеюсь материться не будет громко). у него например чар настолько прокачан, что может быть как магом, так и воином - все зависит только от надетых на чара шмоток, а главное что шмотки у него есть. и как с классами в таком случае? делать выбор между магом и воином, когда ты почти "БОГ"?
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Обговорення нової класової системи

Класи можна буде змінювати виконавши спеціальний запропонований квест. Щоб його отримати потрібно буде мати достатню репутацию у відповідного квестера. Коли буде готово, я окремо напишу який квестер буде давати який класовий квест. Тому гравец сам буде вирішувати яий клас йому обрати.
З накопиченням бонусів не зрозумів. Отримавши клас воїн гравець отрумує переваги цього класу. Отримавши клас крафтер, отрумує переваги підкласу крафтер. І буде воїн-крафтер. Але щоб статимузикою, від крафтера доведеться відмовитись. Але це ще не остаточно, у професійному підкласі мене більш за все цикавить саме крафтер. Можливо буде крафтер і у ньму вже різні підкласи: кузнец, ткач...
Стосовно світлі-темні, то я саме так і писав. Звісно, що світлим буде зовсім ніяка користь від некромантських заклінань, бо вони зменьшують карму і класовий бонуйс буде йти у -. А от самурая і ніньдзю скоріше за все доведеться долучити до професійної групи. Ну і згоден, що самураєм зможе стати або нейтральний, або світлий, а ніньдзею або нейтральний або темний. Але одночасно і ніньдзею і самураєм ні, бо вони обов'язково будуть у однієй групі. Але це не означає, що не перебуваючи у класі ніньдзі чи самурая, буде неможливо користуватись їх навичками. Можна буде. Тільки якихось переваг, які доведеться для ціх класів робити, не буде.
 

omen

не тот, кем кажусь
так. все вперлося в те, що я не так зрозумів визначення класу в нашому випадку. тому мої пости не мають сенсу і можуть бути видалені, інакше заплутаюсь лише і мене і інших, хто захоче щось запропонувати.
оскільки це взагалі то буде не класова система, а лише гільдії як раз різних класів, то мені щоб щось запропонувати, доведеться все перечитати і переосмислити.
 

Ali

Member
На сколько я понял, подклас крафтер будет выбиратся(даватся) после прохождения определенного квеста и входа в крафтерскую гильдию? или гильдия не при чем?
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Обговорення нової класової системи

Буде так:
У Луні є на другому поверсі головний паладин, у Умбрі головний некромант. Вони будуть давати квести, після проходження яких вас посвящат орден або Темряви, або Світла. Це шлях до одного з класів групи сил.
Крім того у багатьох містах є гільдмайстери магів і воїнів. Після виконання одного з їх квестів ви отримаєте переваги війської групи класів, і станете або магом, або воїном. І це незалежно від того нейтральний ви, чи світлий, чи темний.
Ну і ще професійни гільдії, також гільмайстри є у багатьох містах. Після виконання квесту вас долучать до членів відповідної гільдії. І також незалежно від того, до якого класу сил ви відноситесь, але от маг, чи воїн, тут можливо деяки обмеження будуть.
 
Зверху