Маршрутки снова подорожают?

Glucker

Здесь был статус
Меня по опыту личному отпугивают фамилии Акперов,Галаев у власти...Ну и ЕС я как то не люблю...Хотя там есть вполне адекватные персоны.
А фамилия Лысенко Вас не отпугивает? Учитывая его бизнес-интересы в отрасли пассажирских перевозок и результатов более раннего опыта его правления. И да, Галаевы есть в списках кандидатов нескольких политических партий. В том числе и Батькивщины.
 

VIB

vib : bash
Модератор
Плитка разная. Та, которая производится на Украине нормальная, ереси же такое говно что полный п..дец, меньше чем через год после укладки сыпется.
Проблема більше не в самій плитці, а в умовах її експлуатації: сніг потрібно прибирати негайно. А там де буде знаходитись купа снігу до весни, чи ломом потикають що намерзло - плитки не буде.
Структура плитки це ущільнена вібратором структура зверху - приблизно 2 мм, та достатньо аморфна речовина всередині. Якщо за умов наявності води зовнішня структура будет постійно заморожуватись та розморожуватись, то її порве. А якщо ломом будуть цюкати, то тут вже рекомендації зайві.
 

Glucker

Здесь был статус
Проблема більше не в самій плитці, а в умовах її експлуатації: сніг потрібно прибирати негайно. А там де буде знаходитись купа снігу до весни, чи ломом потикають що намерзло - плитки не буде.
Структура плитки це ущільнена вібратором структура зверху - приблизно 2 мм, та достатньо аморфна речовина всередині. Якщо за умов наявності води зовнішня структура будет постійно заморожуватись та розморожуватись, то її порве. А якщо ломом будуть цюкати, то тут вже рекомендації зайві.
Проти фізики не попреш, але факт залишається фактом: є плитка, яка роками і навіть, десятиліттями залишаєтся у нормальному стані, а є така, яка у перший же сезон угондошується, вибачте за термін. "Оновлення" деяких ділянок на вул. Соборна тому приклад. Думаю, швидке псування ділянок, де уклали нову плитку, це не результат того що хтось саме там ломиками "попрацював", залишивши без уваги те, що було укладено при Щербані.
 

Murchik

я выиграл акцию-Бан 10лет
Проти фізики не попреш, але факт залишається фактом: є плитка, яка роками і навіть, десятиліттями залишаєтся у нормальному стані, а є така, яка у перший же сезон угондошується, вибачте за термін. "Оновлення" деяких ділянок на вул. Соборна тому приклад. Думаю, швидке псування ділянок, де уклали нову плитку, це не результат того що хтось саме там ломиками "попрацював", залишивши без уваги те, що було укладено при Щербані.
разная технология производства тротуарной плитки. Та что годами-плитка сделанная из привычного нам бетона, провибрирована и выстоянная. В данный момент город выкладывают плиткой из сухопрессованного бетона. Плитка из сухого провибррованного бетона должна быть укутана в полиэтиленовый "мешок" и выдержан. Плитку в сумах делают на отъебись. ее-плитки, должно быть много везде, и "негайно дохуя" по этому и не выдержуются технологии производства сухопрессованной плитки.Уверен что ни один из сумских производителей не пройдет лабораторное испытание своей плитки на заявленные характеристики.
что одна что другая плитка, но они такие разные...
 

VIB

vib : bash
Модератор
Поздравляю. Теперь будем ездить на этом же металлоломе, но за 7грн
Обрали? Розпишіться і отримайте. ;)
Цікаво, що жодного спогаду про петицію щодо відміни підвищення - не було озвучено. А вона набрала ппц якого рейтингу в перший же день своєї публікації.
 

Glucker

Здесь был статус
Обрали? Розпишіться і отримайте. ;)
Цікаво, що жодного спогаду про петицію щодо відміни підвищення - не було озвучено. А вона набрала ппц якого рейтингу в перший же день своєї публікації.
Петиція, до речі, до сих пір на розгляді. Термін для розгляду ще не сплив. Для відповіді залишилося ще 4 дні. Як раз, протягнуть до вівторка, коли сьогоднішнє рішенні виконкому вступить в силу, після чого нададуть якусь відписку про те, що підвищення ціни законне, і взвгалі воно вступило в силу.
Або взагалі тупо відпишуть, що "на даний момент підвищення не планується". Бо ж діє рішення виконкому від 29.01.2021р.

Що саме цікаве, підвищенням вартості проїзду явно будуть обурюватися і ті, хто голосував на виборах за Лисенка, або взагалі не прийшов на вибори.
 

VIB

vib : bash
Модератор
Типа, если бы выбрали другого то маршрутки бы не подорожали? Вы сами в это верите?
Була б порушена робота кулуарних домовленостей, що дало б деякий шанс на поліпшення хоча б якості машин.
Я нагадаю, що 73% два роки тому теж на щось сподівались. ;)
 

d324co

Well-Known Member
«Сегодня, 8 февраля, депутат нашей партии «Сила и Честь» Сумского городского совета Александр Кисиль получил ответ на свой депутатский запрос за подписью начальника отдела транспорта, связи и телекоммуникаций Сумского городского совета Сергей Яковенко (ответ на фото), по предоставлению информации по расчету тарифов на услуги перевозки пассажиров и на их основе обоснования повышения стоимости проезда до 7 грн на автобусных маршрутах общего пользования.
 

d324co

Well-Known Member
До 15 лютого приватні перевізники в Сумах мали відновити роботу GPS-приладів на своїх машинах. Про це йшлося два тижні тому під час загальних зборів із ними у міській раді. Суспільне перевіряло, чи виконали свою обіцянку надавачі послуги.

15 лютого, близько 14.30, маршрутне таксі №20 стояло на кінцевій зупинці “Аеропорт”. Ця ж машина є на GPS-мапі. Маршрутне таксі №1, на зупинці “Вулиця Роменська”, о 15.00 сервіс не показував.

Водій Микола на запитання, чи є в машині GPS-навігатор, відповідає: “Має стояти. Кор.: – GPS-навігатор є на машині чи ні? – Має стояти. Знаю, що ставили. Кор.: – Але не працює? – Напевно”.

За договором на 1-му маршруті має працювати 10 машин. Жодна на мапі не “світилась”. Також не можна було побачити на екрані машину 55-того маршруту. Водій Сергій на запитання, чому, не показує маршрутне таксі на сервісі, відповів: “На GPS-карті? Не знаю. Кор.: – Тобто немає у Вас GPS-навігатора? – Немає, мабуть”.

Суспільне намагалося з’ясувати у перевізників, чи є та чи працюють у них GPS-навігатори. “АТП-1054”, ФОП “Олійник” від коментарів відмовились без пояснення причин. “Престиж лайн”, послалися на сильну зайнятість. З “Сумипастранс”, ПП “Согор”, ПП “Запорожець”, ФОП “Оліфіренко” зв’язатися не вдалося. “Компол”, ФОП “Масюк” та ФОП “Прокопішек” сказали, що їхні машини обладнані GPS-приладами.

“Ми не встигли встановити. Мені дали тиждень, поки я встигла тільки оформити людей, в Трансінспекції зареєструвати машини і так далі. По-перше, вона – коштує дорого, а там є вебкамери – і можна дивитись. П’ять машин їздить чітко”, – говорить перевізниця Олена Сезько.

На коментар щодо відновлення роботи GPS-навігаторів перевізниками начальника відділу транспорту Сергія Яковенка Суспільне чекає. Речниця міської ради Ольга Семениста сказала, що через зайнятість чиновника надати 15 лютого його не можуть.

 

Glucker

Здесь был статус
Останнім часом поліція досить часто стала ловити водіїв маршруток у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння. Цікаво, чи більш ретельно почали їх відпрацьовувати, чи госпідарі маршрток почали особливий шлак набирати на посаду водіїв.
 

prodamkondery

New Member



Сегодня 16:1077
Мэр Сум снова пообещал убрать убитые «Руты» с улиц города
Мэр Сум Александр Лысенко пообещал существенные сдвиги в сфере пассажирских перевозок частным общественным транспортом.
Для просмотра изображения необходима регистрация


«На следующем конкурсе мы будем предлагать заменить «Руты» на низкопольные автобусы. И я думаю, что это обязательно будет сделано, потому что это понимают и комиссия по транспорту и депутатский корпус, и исполнительный комитет. Главное, чтобы за счет этих наших действий было значительное улучшение комфортности передвижения и предоставления транспортных услуг в нашем городе», - отметил Александр Лысенко.
 

d324co

Well-Known Member
"Буде не менше, ніж 15 гривень": перевізники Сум написали відкритого листа міському голові
Категорія: Опубліковано: 21 квітня 2021 Перегляди: 1041
Для просмотра изображения необходима регистрация

Відкритого листа меру написали сумські перевізники. Він є відповіддю перевізників на допис Олександра Лисенка про те, що після проведення конкурсу на перевезення у Сумах їздитимуть винятково автобуси середньої місткості, повідомляє .
У своєму листі підприємці вказують: "Жодного разу під час вашого перебування при владі не був прийнятий економічно обґрунтований тариф, щоразу з розрахунків виключалась інвестиційна складова... Вам відомо, що один автобус середньої місткості коштує 80 тис. доларів, а автобус великої місткості – 200 тис. доларів, тобто хтось має інвестувати в цю галузь міста більше ніж 20 млн доларів... Інтервал руху буде 15-20 хв, а вартість руху, враховуючи той пасажиропотік, який є зараз, – буде не менше 15 грн".
Для просмотра изображения необходима регистрация

Для просмотра изображения необходима регистрация

Лист-звернення підписали 8 із 13 перевізників, які працюють на міських маршрутах, один із них — Геннадій Петренко.
"Аби у нас були європейські послуги європейської якості, має бути вартість європейська. Не виходить по наших цінах зробити Європу", — каже директор ТОВ "Престиж Лайн" Геннадій Петренко.
 

vankuzu

New Member
Так, для сравнения:
. ru/story/kakaya_shikarnaya_novost_8152949
Даже в сложный коронавирусный год большинство частных компаний, занимающихся автобусными перевозками пассажиров во Владивостоке, нарастили прибыль за 2020-ый. У отдельных организаций этот показатель вырос на несколько сотен и даже тысячи процентов, несмотря на снижение потока пассажиров во время самоизоляции и дополнительные расходы на дезинфекцию транспорта. Впечатляющие финансовые результаты компании-перевозчики начали показывать в том числе после введения безналичного расчёта на транспорте, который позволил вывести из тени огромный оборот наличных.

А наши суки не хотят такое вводить.
 

d324co

Well-Known Member
Так, для сравнения:
. ru/story/kakaya_shikarnaya_novost_8152949
Даже в сложный коронавирусный год большинство частных компаний, занимающихся автобусными перевозками пассажиров во Владивостоке, нарастили прибыль за 2020-ый. У отдельных организаций этот показатель вырос на несколько сотен и даже тысячи процентов, несмотря на снижение потока пассажиров во время самоизоляции и дополнительные расходы на дезинфекцию транспорта. Впечатляющие финансовые результаты компании-перевозчики начали показывать в том числе после введения безналичного расчёта на транспорте, который позволил вывести из тени огромный оборот наличных.

А наши суки не хотят такое вводить.
Вы, на полном серьёзе, полагаете, что пчелы могут быть против меда? а маршрутчики (и хозяева этого бизнеса) быть против никак не учитываемой налички ????
 

d324co

Well-Known Member
Як повідомив представник шосткинських пасажироперевізників Григорій Зевако, вартість проїзду в маршрутках повинна складати від 8,30 грн. до 9 грн. (залежно від маршруту), передає .

Тепер розрахунок нового тарифу подадуть в мерію. Буде проведено громадське обговорення, після чого питання підвищення вартості проїзду в маршрутках розгляне виконком міської ради. Саме він повинен затвердити новий тариф.

Необхідність підвищення вартості проїзду пасажироперевізники пояснюють здорожчанням палива, запчастин, збільшенням мінімальної заробітної плати.

Останній раз вартість проїзду в маршрутках зростала в Шостці у 2019 році (з 4 до 5 грн
Чекаємо 10+ у Сумах
Квитки, звітність?? - ніколи !!!
 

VIB

vib : bash
Модератор
Ну взагалі зараз у кожного мешканця міста є мінімум одна пластикова картка. Потрібно лише заборонити сплату в маршрутках готівкою, а там ринкова вартість проїзду - нехай над цим вже податкова служба думає.
Тим більше, що за деякою інформацією, колись пропозицію обладнання громадського транспорту платіжними терміналами за рахунок певної міжнародної платіжної системи поховали на "підпільній" сесії. Кому це вигідно - питання суто риторичне.
 
Верх