Чем теперь добираться до ...? Расписание, цены, маршруты

Tom d`Cat

Кот. Просто кот.
Модератор
Re: Відповідь: Чем теперь добираться до Киева?

Ринкові механізми працюють на етапі проведення тендеру на здійснення перевезень.
З процедурою там законодавчо все чітко і правильно.
Це зрозуміло. Відповідні державні органи від імені народу роблять замовлення на перевезення, а перевізники возять.

Тільки от з методом оцінювання... З міськими маршрутками що хотіли? Щоб на лініях ходили автобуси, куди може комфортно влізти 30+ одиниць електорату. А ходять у основному нормальні автобуси - але менші, осіб на 20. Бажаючих багато, перевізники виставляють на маршрути більше машин - а Мінаєв вважає це порушенням. Хоча відразу було зрозуміло, що з неба ті побільші автобуси не впадуть і деякий час потрібен, щоб їх закупити.

На міжміських сполученнях - те ж саме. Чи є у "легальних перевізників" ті відповідні умовам тендеру транспортні одиниці? Питання риторичне...

І ще одне. У розрахунках виступають якісь абстрактні пасажиропотоки. А їздять власники конкретних гаманців.
Міський транспорт показав тенденцію у один бік: є категорія пасажирів, що згодна платити більше за краще обслуговування й голосує гривнею за маршрутку.
А от на міжміських сполученнях трошки не так. Тут відсоток людей, що мають можливість заплатити зайві півсотні, а то й сотню-другу за комфорт, дещо менший. Й "вимивання" дешевих послуг більш болюче. Особливо враховуючи відміну поїздів на залізниці.
Я не розумію, чому наш Гарант вважає, що людям буде краще без "нічних" поїздів, і що, наприклад, за скорочення часу проїзду з Києва до Харкова на півтори години всі радісно віддадуть зайві дві сотні.
А слова міністра транспорту про те, що за проїзд у поїзді з постіллю треба брати як за проїзд + місце в готелі, як на мене, просто глузування.

Таке враження, що "властьпредержащие" вважають надто зручним брати грошики з бюджету на спорт та дороги європейського класу. А платоспроможність власного народу їх мало цікавить.
 

RaMoNVicious

3d artist
Re: Чем теперь добираться до Киева?

да, только видел их 3 года назад...

Покажіть мені, що є "нормальний автобус"
пожалуйста Iveco Proway (28 - 36 пассажирских мест): ...расход соляры - 7л/100км по трассе, 11л/100км в городе...

і що він їздить зараз на маршруті.
это уже не ко мне... мы сейчас говорим о возможном решении проблемы с поездками в Киев...


То есть, везти 6-8 пассажиров автобусом из Сум в Киев будет не сверх прибыльно, а просто прибыльно? Я правильно вас понимаю?
достаточно пускать их не каждый чес, а раз в 2 часа и везти 12-16 пассажиров... если в этот период мало пассажиров... и если что, подождать потом кому то лишний час, уже будет на такая проблема, как ждать пол дня или сутки после поезда...


Alexsandr, про ждать написал...
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Чем теперь добираться до Киева?

да, только видел их 3 года назад...
Пруф є?

пожалуйста Iveco Proway
У нас такі їздять? Кондиціонер є? Телевізор є? Телевізор видно нормально?

это уже не ко мне... мы сейчас говорим о возможном решении проблемы с поездками в Киев...
А я вам кажу як вона реально вирішиться в наших умовах - пустять Ікаруси. Та ще й із завареними люками замість кондиціонерів.
 

Slavutich

бывалый
Re: Чем теперь добираться до Киева?

Общался с хозяином маршрута
сказал покуда все по старому работают
сколько еще времени они будут так работать?
потому как вижу, что остался только один поезд из Сум до Киева и обратно (ужас).
 

RaMoNVicious

3d artist
Re: Чем теперь добираться до Киева?

та пля, "нафуяж мне пистеть"?.. их уже давно попилили наверняка... стояли в районе курской в гаражах (съезд с ул. Ковпака, если не ошибаюсь)...


У нас такі їздять? Кондиціонер є? Телевізор є? Телевізор видно нормально?
это нормальная замена Спринетарм, ездят они по Украине или нет - хз, скорее всего где то ездят... все перечисленное - навесное оборудование, наверняка доустанавливается без особых проблем... заводом изготовителем... в подробности не вникал... искал только по вместимости пассажиров что-то подходящее... т.к. 50+ человек на борт, не вариант...


А я вам кажу як вона реально вирішиться в наших умовах - пустять Ікаруси. Та ще й із завареними люками замість кондиціонерів.
ну я лично тоже против такого решения... это не выход...
 

Stein

Well-Known Member
Відповідь: Чем теперь добираться до Киева?

та пля, "нафуяж мне пистеть"?..
:lol:

это нормальная замена Спринетарм
Сумніваюсь. Мене особисто Спринтери влаштовують - нащо вигадувати велосипед знову?
 

Dre.hz

Active Member
Re: Чем теперь добираться до Киева?

Проблема-то просто решается.

1. Покупается пять автобусов. Больших и красивых, например таких вот ЛАЗов: . Там есть и возможность лизинга, и помощь от государства. Самое оно.
2. Они пускаются по маршруту Сумы-Пирятин-Борисполь-Киев с интервалом 4 часа. Четыре часа — самое оно. Не так напряжно подождать, зато проехать можно с комфортом, и салон на 50 человек будет заполнен. Если будет большой поток, то сообщение в "часы-пик" (к утру в Киев, вечером в Сумы) можно усилить еще парой автобусов.

В результате получим надёжное, безопасное и комфортное сообщение Сумы-Киев, выгодное для жителей Сум.

Просто сделать это должен город в лице адекватного и хозяйственного человека. Всем очевидно, что это не интересно никому, кроме, самих жителей, но их мнение уже спрашивали, — на выборах.
 
Зверху