Нужна помощь по установке Ubuntu параллельно с Windows.

gefest

Member
Кстати, интересен быстрый и безгеморный способ разместить своп в корне диска :) Может кто поделится велосипедом?
Если SWAP для линукса то там все просто - при установке в менеджере разделов можно указывать где физически на диске будет расположен каждый из них, но всетаки первым по идее будет корневой раздел небольшого размера, за ним SWAP и все остальные.

Если SWAP под винду, то нужно создать отдельный раздел для свопа и поместить его в начало диска , сделать это можно например утилитой Акронис Диск Директор. Соответсвенно до установки ОС, иначе гемора не избежать)
 

-=UN=-

Инспектор GUI
Быстрее время позиционирования
Взагалі-то найменший час позиціювання між сусідніми циліндрами буде рівно на середині поверхні диску, і буде поступово збільшуватись при переміщенні від центру поверхні диску як у внутрішню, так і у зовнішню сторони.
Але не треба забувати що голівки одночасно можуть знаходитись тільки на одному розділі чи у одній точці поверхні диска. Тобто коли буде звернення до свопа, звернення до кореневого розділу нікуди не зникають, і голівки будуть стрибати від свопа до кореневого розділу і навпаки постійно. Якщо ці розділи далеко один від одного на поверхні, то відповідно буде зростати час доступу і зменшуватись продуктивність. Тобто потрібно щоб своп і кореневий розділ були поруч а не у різних місцях, коли між ними наприклад інші розділи.

У нормальному якісному гвинті, в якому якісна механіка і яким не грають у футбол і цвяхи не забивають вся поверхня магнітного шару однаково надійна.

(т.к. покрытие одинаковое, а тангенциальная скорость меньшее, потому как меньший радиус)
А де менший радіус там менша швидкість лінійного зчитування. Навіть у хендбуках написано що треба вибирати найшвидший диск для свопа бо це буде віртуальна пам'ять коли закінчиться фізична. Чи вам потрібні зайві гальма? Ви у погоні за "надійністю" внутрішніх циліндрів чомусь про це не думаєте.

чаще сыпятся внешние кластеры.
Частіше сиплються гвинти, або з поганою механікою/електронікою, або з ненормальними умовами експлуатації.
 

-=UN=-

Инспектор GUI
Кстати, интересен быстрый и безгеморный способ разместить своп в корне диска :) Может кто поделится велосипедом?
За допомогою (консольної звичайно :D) програми fdisk ви можете створювати розділи у будь-якій частині поверхні диска.
 

Z3RG

Забанен
За допомогою (консольної звичайно :D) програми fdisk ви можете створювати розділи у будь-якій частині поверхні диска.
Ага, ну совсем безгеморный способ ))) Я последний раз фдиском пользовался для установки 95 виндовса (в году эдак 2002м )
 

Z3RG

Забанен
Взагалі-то найменший час позиціювання між сусідніми циліндрами буде рівно на середині поверхні диску, і буде поступово збільшуватись при переміщенні від центру поверхні диску як у внутрішню, так і у зовнішню сторони.
Это для меня новость.
Але не треба забувати що голівки одночасно можуть знаходитись тільки на одному розділі чи у одній точці поверхні диска. Тобто коли буде звернення до свопа, звернення до кореневого розділу нікуди не зникають, і голівки будуть стрибати від свопа до кореневого розділу і навпаки постійно.
само собой разумеющееся.
Якщо ці розділи далеко один від одного на поверхні, то відповідно буде зростати час доступу і зменшуватись продуктивність. Тобто потрібно щоб своп і кореневий розділ були поруч а не у різних місцях, коли між ними наприклад інші розділи.
соглсен


У нормальному якісному гвинті, в якому якісна механіка і яким не грають у футбол і цвяхи не забивають вся поверхня магнітного шару однаково надійна.
Она то гомогенна, только плотность записи разная.
А де менший радіус там менша швидкість лінійного зчитування. Навіть у хендбуках написано що треба вибирати найшвидший диск для свопа бо це буде віртуальна пам'ять коли закінчиться фізична. Чи вам потрібні зайві гальма? Ви у погоні за "надійністю" внутрішніх циліндрів чомусь про це не думаєте.
Я почему то думал что узкое место в винте сейчас шина, и скорость доступа (ну я про винты одинаковых скоростей вращения шпинделя).

Частіше сиплються гвинти, або з поганою механікою/електронікою, або з ненормальними умовами експлуатації.
Ага, только как тот брак определить?
 

Sergey Shumov

Active Member
Sergey Shumov, под виртуальной нормально будет только слака работать ( пос скорости) пусть тогда WUBI юзают.
Да ну - работает не жалуюсь.
Но раз так - обратная идея - под Линукс винду в виртуалку :)
там потеря производительности не более 5%
 

-=UN=-

Инспектор GUI
Она то гомогенна, только плотность записи разная.
Щільність запису однакова, просто довжина кола циліндра різна і відповідно більша або менша кількість інформації.

Я почему то думал что узкое место в винте сейчас шина, и скорость доступа (ну я про винты одинаковых скоростей вращения шпинделя).
Ну так це легко ж перевірити. Беремо наприклад WD-шку з аж :D 10000 об/хв (WD4500HLHX 10000rpm), і дивимося швидкість пластина<->буфер: 1160 Мбіт/с=145 Мбайт/с. Дана цифра не перевищує навіть перші ревізії SATA де пропускна спроможність аж 150Мбайт/с :D. Так що про SATA2 і тим більше SATA3 годі й мріяти. А от що стосується SSD накопичувачів, тут ситуація краще, щоправда не у відношенні ціна/об'єм. Наприклад HDD SSD SATA 2,5" 30Gb OCZ Vertex:
Запис: до 275 Mбайт/; Зчитування: до 285 Mбайт/с
Ось тут вже треба як мінімум SATA2 і ну і 100 баксів за всього 30 Гіг. І скоро будуть доступними я гадаю SSD-шки, що будуть швидші за SATA2, не дарма ж вже SATA3 починають підтримувати на материнських платах.
Ага, только как тот брак определить?
Дуже просто - smartmontools (консольна звичайно :D), і дивитесь на здоров'я ваших секторів та інші корисні дані з гвинта.
 

Z3RG

Забанен
Дуже просто - smartmontools (консольна звичайно :D), і дивитесь на здоров'я ваших секторів та інші корисні дані з гвинта.
Для этого его надо купить :) Да и был у меня фуджик МПЕ серии :furious:....
П.С. Программка интересная....
 
Зверху