Результати пошуку

  1. N

    Про Євлогія і регіоналослухняного Васильєва

    Знайшов цікавий матеріал. Думаю, поговорити є про що. Антон Слюсаренко Нехай наповнюються парафії!.. 31 жовтня 2013 року в Сумському держуніверситеті, на території, ласкаво наданій керівництвом цього закладу Українській православній церкві Московського Патріархату (УПЦ МП), відбулася...
  2. N

    "Гусарська" дошка на вул. Соборній, 36 - фальшивка

    Знайшов класний пост: 25 червня 2010 року в місті Сумах на будівлі за адресою вул. Соборна, 36 з’явилася дивна пам’ятна дошка, яку встановили члени історичного клубу імені О. Булатовича. Що вражає в інформації, поданій на дошці, так це кількість фактичних помилок. І на ці фактологічні...
  3. N

    Випадок українофобії в СумДУ

    Цікава ваша думка. https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/p480x480/1236729_512814558802840_941649250_n.jpg З мережі: Люди допоможіть !! Як в такій ситуації себе слід повести ? Я студент 1 курсу Сумського Державного Університету . Під час лекції з вищої математики я почув...
  4. N

    Кудренко, зверни увагу свого хрещеника: викладачі істфаку українофобствують

    Колись тут: http://www.dancor.sumy.ua/forum/obshchestvo/64255 істфаківці довго говорили про свої проблеми. Мене особисто вразив зашкалюючий рівень "гнилизни" у відносинах між викладачами. Але істфак "гниє" ще й на моральному та науковому рівнях. Вже "притцей во язицах" стали хабарництво та...
  5. N

    Виправдання фашизму по-сумськи

    Знайшов гарну статтю. Думаю, що у переддень 9 Травня актуально. КУРСЬКА КОРІННА ІКОНА ЯК ДЗЕРКАЛО «РУССКОГО МІРА» В СУМАХ З нами Бог! Адольф Гітлер Минулого року в Сумах на майдані Незалежності з’явився великий дерев’яний хрест із таким написом: «Сей поклонный крест воздвигнут на...
  6. N

    Спілка Української Молоді - це історія, яка завжди з тобою