Результати пошуку

  1. Pashko

    перепрошывка atrix 4g

    Хочу перепрошить свой телефон,но както сыкотно ,опыта нет, да еще и читал что кирпич из него зделать легко. вообщем есть желание разобратся и если есть кто нибуть есть с опытом и возможностью показать как правильно это зделать, буду рад помощи:))
  2. Pashko

    World of Warcraft Screenshots

    ого близы наворотили а когда бета кончается???
  3. Pashko

    отето авка:)

    отето авка:)
  4. Pashko

    Аллоды Онлайн

    полностью согласен
  5. Pashko

    спасибо за поздравления

    спасибо за поздравления
  6. Pashko

    Warhammer Online

    соглашаюсь со всем что связано с вов:)
  7. Pashko

    Spore

    от бы ее под сетевую зделать та и серв у нас поставить:)
  8. Pashko

    Motaria

    Ответ: Motaria - Cello Idiocy творческого мотарского неоспоримо популярно на многих планетах... но на мой взгляд последний альбом слегка попсоват и слабо чувствуется работа Алексея Гордовского
  9. Pashko

    Ritchie Blackmore's Rainbow аnd Deep Purple

    Блэкмор один из любимых моих гитаристов
  10. Pashko

    емулятори ПС2

    прошу допоможіть, може хтось підскаже якийсь емулятор під гру "правило рози" нещодавно вікладеної на соларі. спробував PCSX 2 невдалося. але в мене мало досвіду у цьому напрямці може вже хтось вирішував подібні питання...
  11. Pashko

    українська мова

    мабуть я не так запитав :( як ви відноситесь до тих хто розмовляє українською? чи спілкуєтесь нею? чи хотілиб ви почати розмовляти нею? якщо ні, чому? якщо так, що вас відштовхуе від цього?
  12. Pashko

    українська мова

    вибачте, але я не знайшов більш підходящого місця для ціеї теми. нещодавно я спілкувався з хлопцем який вже 3 чи 4 місяці спілкується сугубо українською повою, та спілкування з ним залишило відбиток у моєму розумінні.що до мови. україни..... не подумайте що я хизуюся, це справді має для мене...
  13. Pashko

    РОК:)--ФеСТ

    инвалид рок жжот:))))))))))))
  14. Pashko