Нова влада

arnisumy

Well-Known Member
еххх... щє б за гроші з ковідного фонду...
You must be registered for see images


Цього року заплановано початок будівництва першої платної автодороги в Україні за маршрутом Краковець – Броди – Рівне.

ЗМІ з посиланням на "Укравтодор" , що вартість проїзду по ній вже визначена.
ЇЇ заплановано встановити на рівні 4 грн/км.
Це не тільки значно дорожче, ніж планувалося попередньо. Це взагалі найвищий з відомих тарифів у Європі для звичайних доріг.
Скільки коштує проїзд платними дорогами в Європі
Ціни на проїзд деякими автошляхами за кілометр для країн Європи, в яких наявні платні дороги:
КраїнаДорогаВідстань, км , євроПлата в гривневому еквіваленті за км
ПОЛЬЩААвтомагістраль А11520,035 €1,2 грн
Автомагістраль А2 (кордон з Німеччиною – Конін)2560,067 €2,28 грн
Автомагістраль А2 (Конін - Стриков)990,022 €0,75 грн
Автомагістраль А4 (Ворцлав - Сосніца)1620,022 €0,75 грн
Автомагістраль А4 (Катовіце - Краків)610,086 €2,9 грн
ФРАНЦІЯПариж - Ліль2190,076 €2,58 грн
Париж - Ліон4630,075 €2,56 грн
Ліон - Монпельє3030,089 €3,03 грн
ІСПАНІЯМадрид - Толедо730,104 €3,55 грн
Барселона - Сарагоса3060,097 €3,30 грн
Севілья - Кадіз940,077 €2,62 грн
ІТАЛІЯМілан - Неаполь7760,072 €2,43 грн
Турін - Трієст5300,083 €2,80 грн
Мілан - Генуя1450,067 €2,27 грн
Турін - Брешіа2450,089 €3,01 грн
ГРЕЦІЯАфіни – Ламія2140,033 €1,12 грн
ТУРЕЧЧИНАСтамбул - Анкара4440,003 €0,12 грн
ХОРВАТІЯЗагреб - Горичан1160,047 €1,60 грн
СЕРБІЯСіріг - Суботіца850,027 €0,92 грн
Белград - Сіріг1160,022 €0,73 грн
Вартість проїзду платними дорогами в Європі не перевищує 10 євроцентів за кілометр – 3,4 грн. І це в досить заможних країнах, таких як Франція, Італія і Іспанія.
В сусідній Польщі середня ціна за проїзд платною дорогою вдвічі дешевша і складає в середньому 4 євроценти або 1,4 грн.
У випадку, якщо Україна таки введе озвучену вартість платних доріг в 4 грн/км, то це будуть чи не найдорожчі автошляхи Європи. Якщо не рахувати екстремальні альпійські дороги з супертунелями і мостами.
Це виглядає досить дивно, бо за часів попереднього президента в 2018-2019 роках Укравтодор , платних доріг буде на європейському рівні - 7-10 євроцентів за кілометр (2,3-3,3 грн/км).
Та й нині Укравтодор стверджує, що будівництво доріг в Україні на 40-50% дешевше, ніж в Європі. Тобто, навіть якщо у нас побудують дійсно європейські дороги за всіма стандартами і гарантіями якості, то ціна користування цими дорогами мала би бути дешевшою, а не дорожчою.
, що розробляти проект будівництва першої платної дороги за власні кошти буде компанія "Автомагістраль-Південь". Потім планується провести "відкритий конкурс з відбору приватного інвестора для будівництва маршруту".
Навіщо платні дороги
Платні дороги найчастіше передбачають концесію об’єкту. Тобто приватний інвестор будує автошлях за власні кошти, натомість він отримує можливість заробляти на цій дорозі протягом тривалого терміну часу.
Зараз заплановано, що українські дороги передаватимуть інвесторам в користування на термін до 50 років. Протягом цього часу власники автотранспорту змушені оплачувати проїзд концесіонеру, а той, в свою чергу, має забезпечувати належний стан дороги.
Тобто держава перекладає свою "проблему" утримання державної дороги на плечі приватного інвестора, який звісно ж планує на цьому заробити.
Укравтодор планує за рахунок будівництва платних доріг залучити понад $9 млрд від приватних інвесторів. Це приблизно три річних дорожніх бюджети.
За рахунок цього бюджетні кошти можна буде перевести на інші об’єкти і значно розширити географію "великого будівництва". Але за це все доведеться потім платити.
Окрім траси Краковець – Броди – Рівне влада планує в найближчі роки збудувати платні дороги на маршрутах Харків — Дніпро — Запоріжжя, Бориспіль — Полтава, Херсон — Миколаїв, Київ — Житомир — Рівне, Ягодин — Ковель — Луцьк і Дніпро — Кривий Ріг — Миколаїв.
 
  • Haha
Реакції: Aiir

arnisumy

Well-Known Member
На скільки поширені платні дороги в інших країнах
Концесійні дороги на перший погляд – просте рішення. Але воно має свої недоліки. Так як вартість будівництва автобанів досить висока, будувати дороги під приватні інвестиції виходить тільки по найнавантаженіших маршрутах. Тобто це вирішення проблеми на досить невеликій частині доріг.
В Європі протяжність платних доріг в середньому не перевищує 1% від загальної протяжності шляхів.
Понад мають платні дороги. Ось деякі з них:
КраїнаЗагальна протяжність доріг з твердим покриттям, кмПротяжність платних доріг, км%
4 106 387123 0003,0
1 028 4468 4280,8
1 210 2518 4700,7
6 586 6108 0000,12
4 310 0003550,01
487 7006 7571,4
683 1753 6180,5
71 2942 9704,2
177 5502 1551,2
94 7971 6131,7
76 0751 4811,9
4 689 8421 4550,03
29 4101 3131,5
496 6071 0560,2
984 0009 4311,0
292 1346980,2
92 3691730,2
18 5661100,6
У Великобританії, Німеччині і багатьох інших країнах Європи платні дороги відсутні взагалі. В окремих країнах платним є проїзд через тунелі і мости. Найбільше таких ділянок в альпійських горах.
Підсумки
Будувати в Україні платні дороги іще не почали, а питань довкола них уже досить багато. Укравтодор підписує незрозумілий меморандум про співпрацю з однією компаній, називається майбутня ціна доріг, яка не поміщається навіть в бюджет заможних країн Європи і ми не до кінця розуміємо, що в підсумку отримаємо.
З одного боку, державний бюджет вже не витримує тягар забезпечення ремонту і будівництва нових доріг. На "велике будівництво" гроші збирають ледь не з усіх бюджетних програм.
З іншого – концесійні дороги – це вирішення проблеми лише за кількома напрямками, і вирішення, за яке доведеться платити всім протягом тривалого часу.
При цьому в більшості країн ЄС, навіть там, де немає платних доріг, є плата з іноземних автомобілів. Для нас це рішення поки не актуальне, адже для того, щоб брати за щось плату, треба це щось дати. Українські дороги не готові до того, щоб презентувати їх як щось, за що можна брати платню.
Отже виходить замкнене коло: грошей на дороги немає, без доріг грошей більше не буде. А значить платити доведеться водіям.
Окрім платних доріг ініціювати підвищення акцизу на автомобільний газ і сподіватися на детинізацію ринку пального.
Все це загортається в елегантну обгортку з майбутнього підвищення ВВП, але намальовані відсотки ВВП куди менше хвилюють українців ніж плата 400 гривень за 100 км дороги, навіть якщо вона буде супер європейською.
 

goool

Well-Known Member
Лещенко из "Укрзализныци" угодил в скандал – его жена дала концерт в Москве (видео)
You must be registered for see images attach


Жена члена наблюдательного совета "Укрзализныци" Сергея Лещенко диджей Анастасия Топольская все-таки дала . Видео из ее подтверждают правдивость вчерашних слухов о поездке DJ Nastia в Россию. На скандальную ситуацию живо отреагировал украинский Facebook. Сам Лещенко поездку своей жены в Москву не комментировал, а вот политики и блогеры требуют объяснений.

 

goool

Well-Known Member
Венедіктова підписала підозри Медведчуку і Козаку

 

arnisumy

Well-Known Member
You must be registered for see images attach





You must be registered for see images

11.05.21 17:25
Дружина члена наглядової ради "Укрзалізниці" Лещенка Топольська, яка виступала в Москві, відреагувала на критику дитячим фото, на якому вона справляє нужду
Дружина члена наглядової ради "Укрзалізниці" Сергія Лещенка Анастасія Топольська відреагувала на критику за виступ у Москві.
Як передає Топольська опублікувала фотографію в сторіс .
Вона опублікувала свій дитячий знімок, на якому справляє нужду.
"Передаю привіт всім ботофермам і хейтерам. Пишіть ще. Піднімайте мої публікації в топ", - підписала знімок Топольська.

Дивіться також на "Цензор.НЕТ":
Нагадаємо, 4 травня московський артцентр Mutabor
Пізніше Топольська похвалилася виступом на екстравагантній вечірці в Москві.
 

d324co

Well-Known Member
Венедіктова підписала підозри Медведчуку і Козаку

Підозри, мабуть, залишаться пустопорожнім струсом повітря ...

Офіс генпрокурора повідомив, що не має достатньо доказів щодо фінансування тероризму Медведчуком


2 547
Правоохоронці продовжують розслідування провадження про фінансування тероризму.
You must be registered for see images

Заступник генерального прокурора Роман Говда на «Праві на владу», що в Офісу генпрокурора не має достатньої кількості доказів щодо фінансування тероризму народним депутатом від «Опозиційної платформи – За життя» Віктором Медведчуком.
Говда нагадав, що прокуратура може давати юридичну кваліфікацію й повідомляти про підозру «лише по тим фактам і обставинам, які вважає переконливими для себе і за якими є достатньо доказів».
Він пояснив, що в Україні РФ не визнана терористичною організацією, лише – «ЛНР» та «ДНР».
«Ми пішли з іншого боку. Крим зараз є тимчасово окупованою територією, що зафіксовано в резолюціях ООН, а також в законі про права і свободи людей, а також є правовий статус тимчасово окупованих територій АР Крим. І саме тому ми кваліфікуємо це як розграбування національних цінностей на території окупованої Російською Федерацією. Такі правові кваліфікації, як сприяння фінансуванню тероризму існують і вони розслідуються відповідно до Кримінально-процесуального кодексу України. Тепер вони в стадії досудового розслідування. Тому певних обставин розголошувати не буду», – сказав Роман Говда.
 
Зверху