Пожелания игроков для шарда Free SE Shard

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Re: Пожелания игроков для шарда Free SE Shard

а как вообще может делаться вещ из кожи металическим рунником??? Есть 3 рунника для кожи, от их и добав туда вместо металлических.
Ну, як скажете. Я в принципі так і робив з початку, а потім вирішив, що доречніше буде не ламати голову з рунніками для різних винагород, а взяти з металів і впровадити її для всіх. Нема офіційних рунніков на дерево для столярів і боукрафтеров, нема руніков для щестянщіків і для ювелірів. Тож поприбирати чи звідки їх ефективність брати? :)
 

Dj ZEVS

№007
я думаю можно сделать для всех награды! рас уж для ковалей сделал!

Нема офіційних рунніков на дерево для столярів і боукрафтеров, нема руніков для щестянщіків і для ювелірів. Тож поприбирати чи звідки їх ефективність брати?
вот руник на дерево там много разного дерева вот и функции сделай примерно как и металов для боукрафтеров!
для столяров там нет потребности делать и для ювелиров
всё в твоих рука...
 

omen

не тот, кем кажусь
може я чого не зрозумів але я вважаю так:
зробити на усі професії рунніки як на коваля, тобто не треба нічого нового вигадувати, будемо вважати, що, наприклад, маємо валоритовий чи кристалітовий рунічний набір для шиття, то і властивості отриманих речей майже такі як і кованих відповідним молотком, лише з деякими відмінностями (бо є бонуси у рунного молота, котрі для шиття ну ніяк не підходять, - просто не портібні). те ж саме і для інших професій. тобто властивості рунніка будуть, що й логічно, залежати від матеріалу (металу), з якого зроблені.
 

XaReK

New Member
Костя, а почему у меня пишет когда приручаю war horse что я немогу ее приручить?
 

Ali

Member
Костя, ты б сразу так и обьяснил! Я думал оно вообще не будет работать с теми рунниками... Если так, как написал Оmen, то тогда норм.
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Пожелания игроков для шарда Free SE Shard

Пояснюю відносно рунніків.
Рунні інструменти розрізняються наступним:
1. Кількість бонусів на речі, за допомогою яких вони створюються. Якщо там 2 цифри, то кількість бонусів випадково обирається випадково у між мінімальною цифрою і максімальною. Наприклад 2-3 означає що на речі буде 2 або 3 бонуса.
2. Інтенсивність бонусів. Це проценти у межах яких потужність обраного бонуса буде порівняно з максимально можливою. Наприклад, якщо випаде бонус економ реагентов 80%, а максимальний 20, то у речі буде 20*0,8=16. Якщо такий бонус, який без значення, як, наприклад, зброя мага, то це не впливає, він просто буде.

Наступне.
На зброї свої бонуси, на броні свої. На деяких типах зброї є свої додаткові бонуси, чи, навпаки якісь бонуси на неї не будуть поширюватись. Наприклад на луках є бонус, який залежить від дальності пострілу. Так само і на броні. Якщо це шкіряна броня з 0 штрафом для регенерації мани, то на ній не буде бонуса "броня мага".

Назва рунного інструменту впливає лише на кількість бонусів і їх ефективність, однакові назви - однакові будуть і значення, бо коли вони додаються система дивиться лише на назву з чого руннік, а не на те молот це чи набір для шиття. Оскільки інструменти переважно, якщо думати логічно, виготовляються з металів, а не зі шкіри, то я вирішив, що доречніше буде і назви для них взяти з металів, тим більш там найбільший вибір. І головне не треба сушити голову над тим, що по іншим професіям буде не такий вибір і інша вартість.
Якщо таке не подобається, зміню.
Тільки на цей час маємо "шкалу" рунного інструменту для металів і шкіри. По дереву доведеться щось вигадувати.

По суті Оmen сказав вірно. Тож за:
+ я, + Оmen, + Ali.
проти:
- ZEVS.
 

KOCTa

Dedywkо |Co100
Команда форуму
Супер Модератор
Відповідь: Пожелания игроков для шарда Free SE Shard

Там у кожній фракції свої коні. Якщо ти належиш до іншої фракції, або до жодної не належиш, то коня зможеш приручити лише своїй фракції. Здається так.
 

Ali

Member
Костян, проведи еще какой-то квест или турнир...
 
Зверху